با اجرای پویش ایران مهربان؛

۱۷ هزار و ۷۶۷ حامی در آذربایجان غربی شناسایی شدند

رییس اداره اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: از آغاز اجرای پویش ایران مهربان، ۱۷ هزار و ۷۶۷ نفر در آذربایجان‌غربی حامی ایتام و فرزندان محسنین آذربایجان‌غربی شده‌اند.

حجت‌الاسلام جابر شوقی رییس اداره اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: از آغاز اجرای پویش ایران مهربان، ۱۷ هزار و ۷۶۷ نفر در آذربایجان‌غربی حامی ایتام و فرزندان محسنین آذربایجان‌غربی شده‌اند.

شوقی گفت: از آغاز اجرای پویش ایران مهربان، ۱۷ هزار و ۷۶۷ نفر در استان حامی ایتام و فرزندان محسنین آذربایجان‌ غربی شده‌اند.

او  ادامه داد: تاکنون ۱۰ هزار و ۸۶۸ نفر از این حامیان واریزی داشته و امید است سایر حامیان نیز در راستای کمک رسانی به ایتام و فرزندان محسنین استان اهتمام داشته باشند.

رییس اداره اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۴۲ هزار و ۳۷۸ نفر در استان، حمایت از ۱۴ هزار و ۶۷۲ نفر از ایتام و فرزندان محسنین استان را عهده دار هستند.

شوقی اظهار کرد: هم اکنون متوسط سرانه دریافتی فرزندان تحت حمایت استان ۳۹۷ هزار و ۲۳۶ تومان است که در نظر داریم با اجرای برنامه‌های عملیاتی، سرانه دریافتی آن‌ها را بالاتر ببریم.

رییس اداره اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: مردم خیر و نیکوکار آذربایجان‌غربی می‌توانند از طریق ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۴، مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد شهرستان‌ها، مراجعه به سایت اکرام به نشانی www.ekram.emdad.ir و تماس با شماره تلفن‌های ۳۳۴۶۰۹۱۹ و ۳۳۴۸۵۳۰۲ در پویش ایران مهربانی مشارکت کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.