دبیر فدراسیون تنیس در خصوص آخرین وضعیت تیم‌های ملی تنیس کشورمان توضیحاتی را بیان کرد.

فرزین ضیا آذری دبیر فدراسیون تنیس در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیس اظهار کرد: امروز مجمع عمومی فدراسیون تنیس در خصوص بررسی عملکرد این فدراسیون در سال ۱۳۹۹ برگزار شد و تصمیمات اتخاذ شده توسط اعضای مجمع به هیئت رئیسه فدراسیون تنیس ابلاغ خواهد شد.

او درباره مسابقات پیش روی تیم‌های ملی تنیس آقایان و بانوان بیان کرد: تیم ملی تنیس آقایان ۱۵ شهریور ماه عازم مسابقات "دیویس کاپ" خواهد شد و تیم ملی بانوان نیز مرداد ماه به مسابقات "بیجین کاپ" اعزام می‌شود. در حال حاضر هر دو تیم آقایان با ۱۴ بازیکن و بانوان با ۵ بازیکن در اردوی آماده سازی برای شرکت در این مسابقات به سر می‌برند.

او درباره پیش بینی خود درخصوص عملکرد تیم‌های ملی تنیس آقایان و بانوان در مسابقات پیش رو گفت: تیم ملی تنیس آقایان تاکنون اردوی خوبی را پشت سر گذاشته اند و میانگین سنی این تیم در حال حاضر زیر ۲۰ سال است و این جوان گرایی مطمئنا در سال‌های آینده نتایج خوبی را برای این تیم در پی خواهد داشت. همچنین هر ۵ بازیکن عضو تیم ملی بانوان نیز از بهترین بازیکنان حال حاضر تنیس کشورمان هستند و امیدوارم هر ۲ تیم آقایان و بانوان نتایج مطلوبی را در مسابقات پیش رو کسب کنند.

آذری درباره دعوت شدن امیر جدیدی به تیم ملی تنیس آقایان بیان کرد: امیر جدیدی به اردوی تیم ملی آقایان دعوت شده بود و در حال تمرین کردن بودن بود، اما متاسفانه در آستانه مسابقات انتخابی تیم ملی دچار آسیب دیدگی شد و از حضور در مسابقات انتخابی کنار رفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار