دریافت شهریه در مدارس دولتی اصفهان، ممنوع

رئیس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: هرگونه دریافت شهریه در مدارس دولتی به جز شاهد و سمپاد ممنوع است.

علیرضا محمودی رئیس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: هرگونه دریافت شهریه در مدارس دولتی به غیر است دریافت وجه کتاب‌های درسی و بیمه دانش آموزی ممنوع است.


او افزود: کمک‌های مردمی از آغاز سال تحصیلی به صورت داوطلبانه از اولیا دانش آموزان گرفته می‌شود و تحت عنوان شهریه حساب نمی‌شود.


رئیس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: دانش آموزان میان پایه نیازی به مراجعه جهت ثبت‌نام ندارند و به صورت خودکار از طریق سامانه این ثبت‌نام انجام خواهد شد.


او ادامه داد: اگر والدین با موضوعی تحت عنوان گرو کشیدن کارنامه برای دریافت وجه مواجه شدند می‌توانند با شماره تماس ستاد ثبت نام که در مدارس نصب شده شکایات خود را اعلام کنند.


محمودی افزود: اگر شهروندان از این طریق نتوانستند شکایات خود را اعلام کنند می‌توانند با مراجعه به سایت shekayat.medu.ir شکایات خود را در زمینه ثبت نام اعلام کنند.


او اظهار کرد: دریافت وجه برای پایه پیش دبستانی ممنوع نیست.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار