۵/ بررسی صورت‌های مالی سال ۹۹؛

سود ۹۳ درصدی فولاد خوزستان نسبت به سال مالی قبل

درآمد عملیاتی شرکت فولاد خوزستان از ۱۵ هزار و ۸۴۰ میلیارد تومان در سال مالی ۹۸، به ۳۰ هزار و ۶۴ میلیارد تومان در سال مالی ۹۹ رسیده است.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، صورت‌های مالی تلفیقی حسابرسی شده شرکت مجتمع فولاد خوزستان، با نماد فخوز در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ منتشر شد.


  •   بیشتر بخوانید

 نحوه مدیریت، بیشترین آسیب را به شرکت‌های خودرویی وارد کرده است


طبق بررسی‌های انجام شده از صورت‌های مالی شرکت مجتمع فولاد خوزستان، درآمد عملیاتی این شرکت از ۱۵ هزار و ۸۴۰ میلیارد تومان در سال مالی ۹۸، به ۳۰ هزار و ۶۴ میلیارد تومان در سال مالی ۹۹ رسیده که نشان از رشد ۹۳ درصدی درآمد‌های عملیاتی شرکت دارد.

رشد درآمد‌های عملیاتی در صورتی محقق شده است که، سود خالص شرکت در سال مالی ۹۹ به رقم ۱۱ هزار و ۱۶۵ میلیارد تومان رسید که نشان از رشد ۲۳۴ درصدی سود نسبت به سال مالی قبل دارد، این بدین معنی است که شرکت مجتمع فولاد خوزستان در سال مالی ۹۹ به ازای هر سهم ۲۲۳.۳ تومان سود (با سرمایه ۵ هزار میلیارد تومان) برای سهامداران به ارمغان آورده است.

همچنین لازم به ذکر است که سود هر سهم در سال مالی ۹۸، ۱۷۵.۳ تومان (با سرمایه یک هزار و ۹۰۴ میلیارد تومان) به ازای هر سهم بوده است.

گفتنی است که، بخش قابل توجهی از افزایش سودآوری شرکت فولاد خوزستان در سال مالی ۹۸ و ۹۹، تنها از طریق درآمد سرمایه گذاری‌ها و درآمد‌ها از طریق اقلام متفرقه هر کدام به ترتیب به میزان ۱۲۷ و ۲۱۶ درصد رشد اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار