استراتژی جدید رنو برای تولید محصولات تمام برقی در سه کارخانه قدیمی این شرکت

شرکت رنو قصد دارد تا فعالیت ۳ کارخانه خود در شمال فرانسه را با هدف تبدیل شدن به یک قطب تولیدی وسایل نقلیه برقی تغییر دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رنو، شرکت خودروسازی فرانسوی است که در زمینه طراحی، ساخت و توزیع خودروها، وسایل نقلیه تجاری، کامیون، تراکتور، اتوبوس، خودرو‌های برقی، هواگرد و موتور‌های هواگرد فعالیت می‌نماید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر بولوین-بیانکور، فرانسه قرار دارد.

شرکت خودروسازی رنو

به نقل از autocar؛ شرکت رنو برای اشتغال آفرینی برای ۷۰۰ نفر نحوه فعالیت ۳ شرکت قدیمی خود را تغییر می‌دهد. این سایت های تولیدی در مجموع قادر خواهند بود تا چهار هزار خودروی برقی را تولید کنند و روانه بازار های جهانی کرده و باعث داغ شدن رقابت رنو و سایر شرکت های خودروسازی جهان شوند.

سایت های تولیدی رنو

این ۳ سایت تولیدی رنو با نام‌های Maubeuge، Douai، Ruitz تولید محصولات مختلفی از جمله مگان E-Vision و رنو ۵ برقی را برعهده خواهند گرفت. همچنین وسایل نقلیه تجاری و قطعات مورد نیاز نیز در این ۳ سایت تولید خواهند شد. همچنین رنو قصد دارد تا با ایجاد یک موسسه آموزشی و دانشگاه برای این مراکز، این فرصت را فراهم کند که مهندسان و کارکنان اش بتوانند مهارت‌های لازم جهت تولید خودرو‌های برقی تمام اتوماتیک و هوشمند را به شکل کامل و حرفه‌ای فرا گیرند.

خودرو های برقی رنو

به گفته گیلز ویدال (Gilles Vidal) مدیر دپارتمان طراحی رنو، لوگوی جدید از سال ۲۰۲۴ روی تمامی ساخته‎‌های این کمپانی و ۳ سایت تولیدی آن نصب خواهد شد. این طرح جدید رنو باعث ایجاد اشتغال ۷۰۰ نفری خواهد شد که ۳۵۰ نفر در سایت Maubeuge و باقی در بین دو سایت Douai و Ruitz پخش خواهند شد. با توجه به اوضاع بد اقتصادی جهان و آمار بالای بیکاری در کشور‌های گوناگون این پروژه رنو علاوه بر اینکه بازار خودرو‌های برقی را متحول میکند احتمالا در بهبود اقتصاد دنیا نیز تاثیر خواهد داشت.

لوگوی جدید رنو

به هر حال با توجه به آلودگی‌های زیست محیطی که در نقاط مختلف دنیا وجود دارد رنو با هدف کاهش این آسیب اجتماعی این تصمیم را اتخاذ کرده و با دریافت مشوق‌های دولتی مرکز تولید باتری خود را نیز راه اندازی می‌کند تا بتواند حلقه تولیدات حرفه‌ای خود را تکمیل‌تر کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار