قول کمک معاون وزیر راه به شهرستان محلات

معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از محورهای شهرستان محلات قول کمک داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای در جریان سفر به شهرستان محلات در حاشیه بازدید از محور‌های این شهرستان در خصوص حل مسائل و مشکلات جاده‌ای بحث و گفت و گو کرد و درمواردی قول مساعد کمک و حل مشکلات را داد.

امانی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک گفت: طی بازدید‌هایی که از راه‌های مواصلاتی شهرستان‌های محلات و دلیجان داشتیم مشکلاتی اعم از روکش آسفالت، نقاط حادثه خیز، بحث روشنایی، زیرگذر و ... وجود دارد که مقرر شد در اعتبارات سال جاری دیده شود و به استان مرکزی کمک کنیم.

او اضافه کرد: بعضی از پروژه ها، پروژه‌های مشارکتی است که باید دستگاه‌های دیگر مثل دستگاه صنعت معدن استان و معادنی که در مسیر نیم ور قرار دارند کمک کنند و پای کار بیایند تا کار را به صورت مشارکتی پیش ببریم.

معاون وزیر راه بیان کرد: یکی دو کار دیگر هم در بحث آزاد سازی و در خصوص زیرگذر‌ها بود که باید این کار‌ها با اعتبارات خود سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور انجام شود و در بحث راه‌های روستایی هم اینکه امسال کلاً اعتبار راه‌های روستایی استانی شد.

او تصریح کرد: ما صرفاً از طرح ابرار در بحث زیرساخت‌ها و زیرسازی راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار از ماشین آلات خودمان استفاده می‌کنیم و کمک خواهیم کرد و قرار شد مابقی بحث روکش آسفالت هم از طریق استان پیگیری شود.

حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان هم در حاشیه این بازدید‌ها گفت: امیدوارم مشکلات جاده نراق-مشهد اردهال، قطب بوعلی، روکش آسفالت دلیجان تا نیم ور، روشنایی آن‌ها و سه راهی حاج آباد و جاده روستا‌های افشگرد و قلاور محلات به زودی اجرایی شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.