فرماندار اهواز:

تجمعی در خصوص نتایج انتخابات اهواز صورت نگرفته است

فرماندار اهواز گفت: تاکنون هیچگونه تجمیعی در خصوص نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز صورت نگرفته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمال عالمی‌نیسی در خصوص نتایج آرای انتخابات شورای شهر اهواز گفت: تاکنون هیچگونه تجمیعی در خصوص نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز صورت نگرفته و لیست‌های منتشر شده آرای نامزد‌ها در فضای مجازی را کاملا تکذیب می‌کنم.

او افزود: سامانه جامع برای ثبت اطلاعات انتخابات الکترونیکی پیش‌بینی شده بود، اما به علت اینکه ثبت اطلاعات شعب اخذ رای در سامانه جامع انتخابات امکان‌پذیر نبود، اجرای انتخابات شورای شهر اهواز به صورت دستی و الکترونیکی انجام شد.

عالمی نیسی بیان داشت: با توجه به هماهنگی‌های انجام‌شده، مقرر شد که امروز ستاد انتخابات کشور نرم‌افزار برنامه ثبت شعب دستی را تعریف و در سامانه جامع انتخابات، بارگذاری کند.

فرماندار اهواز تصریح کرد: شمارش آرای انتخابات شورای شهر اهواز در محل شعب صورت گرفت و تا پایان وقت روز شنبه به پایان رسید.

علی‌حسین حسین‌زاده رئیس حوزه انتخابیه اهواز در خصوص نتیجه انتخابات شورای شهر اهواز گفت: به مردم اهواز و نامزد‌ها، قول می‌دهم از آرای آن‌ها صیانت و حفاظت کنم و در سریع‌ترین زمان ممکن نتایج انتخابات را اعلام خواهم کرد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.