سورپرایز شدن دزد در روز تولدش توسط پلیس!

رفتار متفاوت پلیس برزیل با یک نوجوان که دقیقا در روز تولدش به اتهام دزدی دستگیر شده بود به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گاهی محبت، روشی کارآمدتر از هزاران تهدید است. روشی که مأموران پلیس در برزیل پس از دستگیری یک نوجوان ۱۸ ساله در روز تولدش آن را امتحان کردند. ماموران پلیس در منطقه «ریو گرانده دو نورته»، پس از دستگیری این پسر نوجوان به جرم دزدی و انتقال او به اداره پلیس برایش یک جشن تولد به پا کردند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی «پائولو ردریگو داس نِوِس» در حال سرقت تجهیزات صوتی ماشین‌ها بود که توسط پلیس دستگیر شد. این اتفاق دقیقا در روزی رخ داد که این نوجوان وارد سن ۱۸ سالگی خود شده بود.

ماموران پلیس پس از انتقال این پسر به اداره پلیس برای او یک کیک تولد و نوشابه تهیه کرده و وی را در اداره پلیس سورپرایز کردند. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود در حالی که این پسر روی صندلی و در مقابل یک میز نشسته، ماموران پلیس در اطراف او حلقه زده اند.


بیشتر بخوانید


لحظاتی بعد یکی از ماموران کیک را تقسیم کرده و سپس در حالی که همه آن‌ها سرود تولدت مبارک را برای این نوجوان می‌خوانند او کیک را میان همه آن‌ها تقسیم می‌کند. در این ویدئو صدای یک مامور پلیس شنیده می‌شود که می‌گوید: «ما نمی‌توانستیم این روز به راحتی از دست بدهیم.»

گفتنی است؛ این در حالی بود که برخی از کاربران در این باره نظر متفاوتی داشتند و این اقدام پلیس برزیل را نوعی عمل اغفال کننده برای گرفتن اعتراف از این نوجوان به عنوان یک فرد بزرگسال قلمداد کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۰۱ تير ۱۴۰۰
خدا کنه نفرستنش زندان برزیل چون زندان های برزیل یکی از وحشتناک ترین و نا امن ترین زندان های دنیاست که به راحتی زندانیان ضعیف توسط دیگر زندانیان زورگو سلاخی و کشته میشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۰۱ تير ۱۴۰۰
فکر بکریه
مام باید از این کارا برا معتادا و دزدا بکنیم تا روحیه بگیرن و برن دنبال کار و تلاش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۰۱ تير ۱۴۰۰
اين بنده خدا يه خطايي كرده ،‌اينها هم خواستن سوپرايزش كنن ولي آبروشو بردن - بخاطر يه لقمه كيك الان تمام دنيا ميدونن اين پسره دزده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۰۱ تير ۱۴۰۰
ممکنه جنبه تحقیر داشته باشه ما انتظار اخلاق اسلامی نباید داشته باشیم ولی شاید تذکر این نکته که جشن ۱۸ سالگی یک جوان چرا باید توی کلانتری باشه آموزنده است . واقعا با اینهمه فرصت عمر چرا اینطور باید با خود معامله کرد ؟
-
ناشناس
۰۸:۵۲ ۰۱ تير ۱۴۰۰
برخی از کاربران در این باره نظر متفاوتی داشتند و این اقدام پلیس برزیل را نوعی عمل اغفال کننده برای گرفتن اعتراف از این نوجوان به عنوان یک فرد بزرگسال قلمداد کردند. نمی دونم کتک میزنند می گویند چرا کتک زدی تولد می گیرند می گویند اغفال است در دروازه رو میشه بست ولی دهن مردم رو نه ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۰۱ تير ۱۴۰۰
خاک عالم نوشابه شیرین با کیک بدبخت دیابت نگیره خوبه کرونا چرا اونجا نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۷ ۰۱ تير ۱۴۰۰
این جز خورد کردن شخصیت جوان چیز دیگه ای نبود . هیچ خوشحالی در چهره جوان دیده نمی شد . بهتر بود با شخصیت دادن به او مانع تکرار جرم میشدند .
آخرین اخبار