آفرین و درود بر ملت سرافراز حماسه‌ساز ۲۸ خرداد

مسئولان استان چهارمحال و بختیاری در پیام‌های جداگانه از حضور حماسی مردم در انتخابات ۲۸ خرداد قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، در پیام سردار اکبری فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری آمده است: حماسه حضور پر شور شما مردم متدین، انقلابی و ولایتمدار استان در انتخابات ۲۸ خرداد، برگ زرین دیگری را بر کارنامه درخشان غیور مردان بام ایران افزود، که لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و به نیابت از امام و شهدا به ویژه سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در نخستین رویداد بزرگ سیاسی گام دوم انقلاب بود، که توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی در ناامید کردن مردم و فتنه تحریم رأی را در هم شکست.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: درود و سپاس بیکران خداوند متعال بر شما مردم با بصیرت استان که با حضور پرشور در این عرصه موجبات خوشنودی مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز، شهدا و تمامی دوستان و علاقه‌مندان به نظام را فراهم کردید و با حضور مسئولانه در پای صندوق‌های رای بار دیگر نشان دادید که این کشور با تکیه بر عزم و اراده راسخ ملت خود، قادر است راه عزت، استقلال و آزادی به عنوان بزرگ‌ترین آرمان معنوی انقلاب اسلامی را تا نقطه مطلوب بپیماید.

در ادامه آمده است: یقین داریم اقشار و اقوام مختلف مردم بصیر استان با تمامی سلایق از امروز وفاق و همدلی را جایگزین رقابت می‌نمایند، تا با همدلی و هم‌افزایی بتوانیم در عرصه خدمت به این مردم عزیز و توسعه و پیشرفت همه جانبه استان، مصمم‌تر از قبل گام برداریم.


بیشتر بخوانید


این بیانیه تاکید دارد:مطمئن باشید، این حضور پرشور و آگاهانه شما و سراسر ایران اسلامی و ایرانیان مقیم خارج از کشور، زمینه اقتدار و عزت و عظمت بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم آورده و از منتخبان مردم در این انتخابات انتظار می‌رود با تلاش جهادی و روحیه انقلابی برای کاستن از مشکلات اقتصادی، معیشتی، فرهنگی، اجتماعی با همدلی و هم افزایی سلایق مختلف و تکیه بر ظرفیت‌های درونی و استفاده از فرصت‌های بیرونی تحت رهنمود‌های مقام معظم رهبری بکوشند تا بخشی از قدرشناسی مردم وفادار به انقلاب و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی جبران شود.

مردم ایران در ۲۸ خرداد یوم‌الله جدیدی خلق کردند

حجت‌الاسلام سید احمد موسوی رییس شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در چهارمحال و بختیاری با تشکر از حضور گروه‌ها و اقشار مختلف جامعه در پای صندوق‌های رای گفت: مردم ایران در ۲۸ خرداد با حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰، یوم‌الله جدیدی خلق کردند.

آفرین و درود بر ملت سرافراز حماسه‌ساز ۲۸ خرداد

او در جشن شکرگزاری حماسه حضور در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد تاکید کرد: حضور حداکثری و پُر شور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ به‌واسطه ندای رحمانی مقام معظم رهبری محقق شد.

حجت‌الاسلام سید احمد موسوی افزود: مردم در هشت سال اخیر با سختی‌های فراوان، بیکاری و انواع توهین‌ها مواجه شدند، ولی با شرایط گلایه‌مندی جامعه از شرایط موجود، اما مردم نشان دادند انقلاب اسلامی ایران همچنان پویا است.

او یادآور شد: مردم ثابت کردند هنوز هم مردان میدان مانند شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کشور فراوان است و راهشان ادامه دارد.

حجت‌الاسلام سید احمد موسوی اظهار داشت: مردم با مشارکت حداکثری خود در انتخابات ۱۴۰۰، سرافرازی، عزت، عظمت پشتیبانی از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ایران را به جهانیان ثابت کردند.

حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی رییس شورای سیاستگذاری و راهبردی ستاد‌های انتخاباتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در چهارمحال و بختیاری نیز گفت: مردم با حضور در انتخابات ۲۸ خرداد حماسه‌ای جدید آفریدند، بار دیگر اسلام، جمهوری اسلامی و تداوم راه ائمه اطهار (ع) را برگزیدند، با انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) بیعت کردند و به فرامین مقام معظم رهبری لبیک گفتند و در صحنه حاضر شدند.

حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی تاکید کرد: مردم علاوه بر مشکلات فردی و اجتماعی، اما با حضور حداکثری در انتخابات، برگ زرین دیگری در دفتر خاطرات نظام جمهوری اسلامی افزودند.

او افزود: حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در روزگار پُر از سختی‌ها، محرومیت‌ها و محنت‌ها مورد لطف ملت ایران قرار گرفت و به‌عنوان هشتمین رییس‌جمهوری ایران در سیزدهمین دولت جمهوری اسلامی انتخاب شد و مردم کشور بار دیگر خلوص و یک‌رنگی خود را به انقلاب اسلامی ثابت کردند.

حجت‌الاسلام فاطمی رفع سریع‌تر مشکلات کنونی را ضروری اعلام و تصریح کرد: رییس‌جمهوری منتخب باید به امید‌ها و وعده‌های داده شده به مردم، جامه عمل بپوشاند و از هرگونه بروز ناامیدی در جامعه جلوگیری کند.

او با اشاره به اعتماد دوباره مردم و امیدواری جامعه یادآور شد: امید است حجت‌الاسلام رئیسی، یاران و همراهانش در دولت جدید، فراموش نکنند که مردم به آنان امید زیادی دارند و تمامی وعده‌ها باید محقق شود.

فاطمی اظهار داشت: البته مشاوران و کارگزاران دولت جدید مراقب عقیده مردم نیز باشند و تمامی ما هم باید با اعتماد، اتحاد، وحدت رویه و همدلی، به انتخاب‌ها و گزینش‌های حجت‌الاسلام رئیسی در انتخاب و انتصاب مدیران تمکین کنیم.

شور و شعور شما را در خلق حماسه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ ستایش می‌کنم

آفرین و درود بر ملت سرافراز حماسه‌ساز ۲۸ خرداد

عبدالرضا علیمحمدی نافچی دادستان مرکز استان چهارمحال و بختیاری در پیام خود گفت: چه افتخار بزرگی است که خادم مردمی نجیب و بزرگمنش و ولایتمدار در استان چهارمحال و بختیاری هستم.

به خود میبالم که خدمتگزار چنین مردمانی هستم. شور و شعور شما را در خلق حماسه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ ستایش می‌کنم. بی گمان شما بهترین مردم دنیا هستید.

حضور پرشور مردم در انتخابات مایه افتخار است

سردار "منوچهر امان اللهی" فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش مأموران انتظامی و همکاری و تعامل مردم شریف استان، برگزاری انتخابات با امنیت و آرامش کامل در سطح استان انجام شد.

آفرین و درود بر ملت سرافراز حماسه‌ساز ۲۸ خرداد

او اظهار داشت: انتخابات یکی از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است که مردم با حضور پرشور خود، سرنوشت خود و کشور را رقم می‌زنند.

سردار امان اللهی با بیان اینکه شور حضور مردم در انتخابات مایه افتخار است، افزود: با یک انتخابات پرشور و انتخاب اصلح، عزت و اقتدار ایران اسلامی در جهان تثبیت خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان چهارمحال وبختیاری برای رئیس جمهور منتخب حضرت آیت الله رئیسی آرزوی موفقیت کرد

ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان چهارمحال و بختیاری، با انتشار پیامی، حضور وبرگزاری باشکوه انتخابات را به ملت عزیز و بزرگوار ایران و مردم همیشه در صحنه استان چهارمحال و بختیاری تبریک گفت و از مردم گرانقدر بعنوان پیروز واقعی این «حماسه عظیم» قدردانی کرد .

در این پیام خطاب به مردم عزیز و گرانقدر و همیشه در صحنه استان چهارمحال و بختیاری آمده است:

در آستانه میلاد با سعادت امام رضا (ع) و دهه باعظمت کرامت خداوند بزرگ را سپاسگزاریم که حضور باشکوه شما مردم عزیز درسیزدهمین دروه انتخابات ریاست جمهوری وششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیش از پیش نمایان ساخت و چشم جهانیان را خیره کرد.

آفرین و درود بر ملت سرافراز حماسه‌ساز ۲۸ خرداد

نقش بی بدیل حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در شکل گیری این حماسه با عظمت بر کسی پوشیده نیست.

امنیت و استقلال و پیشرفت کشور، همواره مرهون هدایت‌های دلسوزانه ایشان بوده و اینجانب از اصحاب فرهنگ، فعالان قرآنی، هنر و رسانه استان وسایر اقشار جامعه به ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران و تمامی گروه‌ها و تشکل‌ها و همه زنان و مردان سلحشور استان چهارمحال و بختیاری و مجریان و نظرین و دست اندکاران انتخابات قدردانی می‌نمایم و بی تردید پیروز اول این انتخابات ملت شریف ایران می‌باشند که حماسه‌ای بزرگ خلق نمودند.

حضور بانشاط و حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی کام همه را شیرین کرد و لازم است هم اکنون همگان عزم خود را جزم کنیم تا با ساختن ایرانی آباد بر استقلال وآزادی و کرامت برای این ملت پافشاری نماییم.

به روح بلند و ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی درود می‌فرستیم و برای ملت قهرمان ایران آینده‌ای سرشار از موفقیت و بهروزی آرزو می‌کنیم.

همچنین برای تمام دولت مردان و رئیس جمهور منتخب حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم رفع دغدغه‌های اقتصادی و معیشتی مردم به ویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و فعالان قرآنی در اولویت برنامه‌های دولت سیزدهم قرار گیرد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: حماسه حضور ، ۲۸ خرداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار