معترضان مایک پنس را «خائن» خطاب کردند

معاون رئیس جمهور سابق آمریکا، در یک کنفرانس از طرف جمهوری خواهان، «خائن» خوانده شد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، مایک پنس، معاون رئیس جمهور سابق آمریکا، روز جمعه در یک کنفرانس از طرف جمهوری خواهان،مورد انتقاد قرار گرفت و «خائن» خوانده شد.

پنس در جمع حاضران در این کنفرانس گفت: «بازگشت به  میان این همه میهن پرست که وقف ایمان و آزادی و جمهوریت هستند، بسیار عالی است.»

پنس در ادامه گفت: «من یک مسیحی، یک محافظه کار و یک جمهوری خواه هستم.»

در همین حال تماشاگران به ترتیب بلند میشدند و فریاد زدند: «خائن. خائن!» پس از این اتفاق تعدادی از افراد معترض از سالن اخراج شدند.
بر اسسا اعلام نشریه هیل، این حادثه اختلاف بین جمهوری خواهان پس از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ را آشکار می‌کند. دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و متحدانش پس از پیروزی بایدن در انتخابات، مدعی تقلب گسترده در این رقابت شدند، ولی هیچ مدرکی برای اثبات ادعاهایشان ارائه ندادند. این اظهارات ترامپ همچنین منجر به یورش معترضان به کنگره آمریکا در ۶ ژوئن و کشته شدن تعدادی از این افراد شد.

خصومت با پنس در میان برخی از اعضای اصلی حزب جمهوری خواه همچنین می‌تواند یک مانع انتخاباتی برای او باشد که تصور می شود قصد دارد در انتخابت ریاست جمهوری ۲۰۲۴ شرکت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار