رئیس مرکز آمار کشور:

انتخابات ۱۴۰۰ یکی از بهترین و منظم‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب بود

عادل آذر گفت: ما یکی از بهترین و منظم‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب را پشت سر گذاشتیم که جز با حمایت مردم و مجریان انتخابات فراهم نمی‌شد.

به گزارش  خبرنگار  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عادل آذر رئیس مرکز آمار کشور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات وزارت کشور بیان کرد: ما یکی از بهترین و منظم‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب را پشت سر گذاشتیم که جز با حمایت مردم و مجریان انتخابات فراهم نمی‌شد.

او ادامه داد: به طور مستمر چه در سامانه الکترونیکی و چه کانال‌هایی که به دست ما می رسید باید بگویم که یک انتخابات در حد عالی را پشت سر گذاشتیم. یک مواردی را در ساعات اولیه انتخابات به ما رسید که مثلا سامانه قطع شده بود، اما این کاملا موقت بود و از ساعت ۸ به بعد نظام‌های الکترونیکی در این شعبات سامان گرفته بود.

آذر افزود: اخباری که در فضای مجازی مطرح شد مبنی بر اینکه در برخی مناطق رای اخذ نمی شد به هیچ وجه صحت ندارد. در برخی شعبات ما قطعی سامانه و اختلال در گرفتن رای داشتیم که آن را هم با دستور وزیر کشور و تایید هیات اجرایی که انتخابات را مد نظر قرار داد؛ در آن بخش هم به هیچ وجه در هیچ شعبه‌ای توقف اخذ رای نداشتیم و اگر هم سامانه مشکلی داشت به صورت آفلاین رای گرفته شد و سپس راستی ازمایی شد و ثبت شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار