قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حضور مردم در انتخابات

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از حضور بی‌نظیر مردم در انتخابات قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی از حضور بی‌نظیر مردم در انتخابات قدردانی کرد.


بیشتر بخوانید


متن پیام به شرح زیر است:

«اثر نتیجه انتخابات سال‌ها بر زندگی مردم و کشور سایه‌افکن خواهد بود و امیدواریم انتخابات ۲۸ خرداد بر خلاف خواسته دشمنان مایه آبرو، عزت و سربلندی ایران بشود.

امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)

شکر و سپاس خداوند متعال به پاس نعمت مردم متدین، وفادار و بصیر بام ایران چهارمحال و بختیاری در خلق حماسه دیگری که حقیقتاً زیبا به یادماندنی شد.

مردم وظیفه شناسی که در شرایط استثنایی شیوع ویروس منحوس کرونا در حماسه سیاسی انتخابات ۲۸ خردادماه حضور یافتند و علی‌رغم جنگ روانی استکبار جهانی و تنگنا‌های اقتصادی، با تصمیم هوشمندانه تاریخی و حضور پرشور خود در شعب اخذ رأی، یکی از زیباترین حماسه‌ها را آفریدند.

اینک با خضوع و خشوع در برابر ذات اقدس احدیت و با زبان قاصر و قلم ناتوان از حماسه باشکوه و تاریخی ملت شورآفرین ایران اسلامی و مردم قدرشناس دیار چهارمحال و بختیاری صمیمانه تشکر نموده و توفیقات روزافزون همگان و و فائق‌آمدن به توطئه‌ها و مشکلات، تحت توجهات خاصه حضرت بقیه‌ا... الاعظم" عج" را از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.»

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار