قاسم پور: کی روش افتخاری برای فوتبال ایران کسب نکرده است

ملی پوش اسبق تیم ملی کشورمان درباره بازگشت کارلوس کی روش به فوتبال ایران توضیحاتی را بیان کرد.

ابراهیم قاسم پور پیشکسوت فوتبال کشورمان  در گفت و گو  با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: این حق مدیران فدراسیون فوتبال است با هر مربی که می خواهند مذاکره کنند، اما دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی تاکنون نتایجی خوبی کسب کرده است  و به دور از انصاف و اصول جوانمردی ما ایرانیان است که حالا که تیم ملی با اسکوچیچ موفق شده و به دور بعدی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کند او را برکنار کنیم.

او ادامه داد: کارلوس کی روش ۸ سال سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بود، اما حتی یک جام را نتوانست برای فوتبال کشورمان به ارمغان بیاورد. او در دوران حضورش در فوتبال کشورمان حواشی زیادی را به وجود آورد. حضور مجدد او در تیم ملی اشتباه است. اگر این خبر صحت داشته باشد، مشخص می‌شود که  برخی از افراد در تصمیم گیری های فوتبال کشورمان نقش ویژه‌ای دارند. عزیزی خادم قبل از رسیدن به ریاست فدراسیون فوتبال وعده داده بود که تصمیمات اصولی و کارشناسی برای فوتبال ایران اتخاذ خواهد کرد، اما اگر خبر حضور کی روش در تیم ملی فوتبال ایران صحت داشته باشد، عزیزی خادم نشان خواهد داد که او هم مثل روسای سابق فدراسیون فوتبال است.

تیم ملی با هر مربی ایرانی یا خارجی به جام جهانی صعود خواهد کرد

او درباره بار مالی قرارداد کی روش نسبت به اسکوچیچ بیان کرد: کی روش هر سال بالای یک میلیون دلار از فدراسیون فوتبال می‌گرفت. ما با او هیچ گونه افتخاری کسب نکردیم. تیم ملی آنقدر پتانسیل دارد که با هر مربی ایرانی یا خارجی به جام جهانی صعود کند. اگر کی روش مربی موفقی است چرا با تیم ملی فوتبال کلمبیا که  نسبت به تیم ملی ما قدرتمند‌تر است نتوانست نتیجه بگیرد و در نهایت فدراسیون فوتبال کلمبیا او را به دلیل کسب نتایج ضعیف اخراج کرد. استخدام مربیان خارجی گران قیمت به نفع فوتبال ملی و باشگاهی ما نیست.

 با حضور اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران مخالف بودم

قاسم پور درباره عملکرد اسکوچیچ در تیم ملی گفت: من از ابتدا با سرمربی شدن دراگان اسکوچیچ در تیم ملی مخالف بودم. بعد از رفتن کی روش باید یک مربی موفق و با کارنامه‌تر از او جذب یا از مربیان داخلی استفاده می‌کردیم. متاسفانه مدیران فوتبال ما به مربیان داخلی اعتقاد و اطمینان کافی ندارند. بازیکنان نیز از مربیان خارجی بیشتر حساب می‌برند و حرف شنوی دارند. بازیکنان از نحوه تمرینات و دانش این مربیان صحبت می‌کنند، در حالی که ما در کشورمان مربیان توانمند و با دانشی داریم که از آن‌ها استفاده نمی‌شود.

او در پایان بیان کرد: در حال حاضر باید اسکوچیچ را  در تیم ملی حفظ کرد چرا که او با تیم ملی نتایج قابل قبولی کسب کرده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
باز تخریب قاسمپور و مایلی کهن و قلعه نویی و... شروع شده در حالی که کی رش هنوز نیامده.
آخرین اخبار