سامانه ۱۸۵۰ آماده دریافت جرائم انتخاباتی

دبیر ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی دادگستری خوزستان سامانه ۱۸۵۰ را برای اعلام جرائم و تخلفات انتخاباتی معرفی کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی دبیر ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی دادگستری خوزستان با اشاره به راه اندازی سامانه ۱۸۵۰ برای اعلام جرائم و تخلفات انتخاباتی گفت: ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی در دادگستری استان در یک ماه قبل فعالیت جدی داشته و تاکنون نیز به برخی از گزارش‌های دریافتی رسیدگی کرده است.

او با تاکید بر اینکه همه عوامل انتخاباتی باید تابع قانون باشند، اظهار داشت: دستگاه قضایی با هرگونه تخلف انتخاباتی به شدت برخورد می‌کند، زیرا رای مردم امانت است و آنچه اهمیت دارد، مصونیت آرای مردم از هرگونه تخلف است.

حجت الاسلام امانت بهبهانی بیان کرد: عوامل این ستاد با دقت در حال رصد برگزاری انتخابات هستند و تلاش می‌شود تا در صورت ارائه هرگونه گزارش از سوی مردم، نسبت به پیگیری تخلف احتمالی اقدام شود، اگرچه مشاهدات صورت گرفته تاکنون نشان می‌دهد که مردم برای حضور حداکثری در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا مشارکت بسیار خوبی داشته‌اند.

پیش از ظهر روز جمعه به دستور دادستان شهر بندر امام خمینی (ره) یک نفر از نامزد‌های انتخابات شورای اسلامی این شهر به همراه حامیانش به دلیل اخلال در روند انتخابات دستگیر شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.