صفایی بوشهری:

حضور حماسی در انتخابات نشان از بصیرت مردم دارد

امام جمعه بوشهر گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا نشان از بصیرت، ولایتمداری و وفاداری به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب دارد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیام آدینه خود بیان کرد: یکی از آموزه‌های مهم اجتماعی اسلامی، «وحدت مسئولانه» مردم در عرصه‌های مختلف خانوادگی، سیاسی، اجتماعی و حتی حوزه‌های اقتصادی و دفاعی است. این وحدت از مؤلفه‌های قدرت است و مایه اقتدار شخصی، اجتماعی و ملی خواهد شد؛ بنابراین «وحدت» بر محور «ولایت» و بر اساس مسئولیت دینی و ملی در شرایط کنونی نظام مقدس اسلامی، یکی از عوامل مهم و سرنوشت ساز جهان اسلام و ایران اسلامی است و دشمنان همواره در اندیشه، عزم و عمل توطئه آمیز برای از بین بردن آن هستند.

او با تبریک سالروز میلاد حضرت امام رضا(ع) افزود: آن امام عالی مقام، عالم آل محمد(ص) و شرط تحقق ایمان مؤمنان است چنانکه خداوند متعال فرموده است:«کَلِمَةُ لا إلهَ إلّا اللّهُ حِصنی فَمَن دَخَلَ حِصنی اَمِنَ مِن عَذابی» و آن امام بزرگوار در بیان شرایط تحقق آن فرموده است: «بِشُروطِها وَ أنَا مِن شُروطِها».

امام جمعه بوشهر با اشاره به برگزاری انتخابات عنوان کرد: حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا در استان ولایتمدار بوشهر نشان از بصیرت، ولایتمداری و وفاداری به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب دارد و مایه ناامیدی دشمنان اسلام و ایران می‌شود.

صفایی بوشهری با قدردانی از مردم برای حضور پرشکوه در انتخابات، از کسانی که تاکنون موفق به حضور در صحنه دادن رأی نشده‌اند تقاضا کرد با شرکت پربصیرت خود در سرنوشت همه جانبه خود و مملکت عزیز ایران نقشی مهم ایفا کنند.

او  از نامزدها و ستاد‌های انتخاباتی آنان هم خواست بعد از روز انتخابات رقابت را تبدیل به رفاقت، وحدت و همدلی کنند و در صورت لزوم، امور را نیز از طریق قانون پیگیری کنند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.