انتخابات ۱۴۰۰ در خوزستان جلوه‌ای از رنگ‌ها و زبان‌ها

انتخابات ۱۴۰۰ جلوه‌ای از رنگ‌ها و زبان‌ها و حماسه‌ای پرشور در خوزستان است که تصاویری از مردم سالاری دینی را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ فرارسید، روزی برای تعیین سرنوشت ایران اسلامی و آینده کشور، همان جمعه‌ای که همه ایرانی‌ها و خوزستانی‌ها برایش لحظه شماری می‌کردند.

صفوف رای دهندگان هر لحظه طویل‌تر می‌شود، هم رای اولی حضور دارد و هم کسانیکه که شناسنامه هایشان پُر شده از مهر‌های انتخابات مختلف، همان مُهری که تعهدشان را به کشور و میهن نشان می‌دهد.

امروز همه آمده اند، با هر زبان و قومیتی، از کهنسالانی که با کمک دیگران و حتی سوار بر ویلچر آمده اند تا مادران شهدا که تصمیم گرفته اند تا آخرین نفس با شرکت در انتخابات از خون شهدا صیانت کرده و به آن‌ها ادای دین کنند، جانبازی که یک دست خود را در راه دفاع از کشور هدیه کرده و گویی دست دیگرش مانده تا با گرفتن شناسنامه در دست پای صندوق‌های رای آماده شوند و مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان بزنند.

رای اولی‌های پرانرژی با شوقی وصف نشدنی از اوایل صبح با در دست داشتن شناسنامه‌ها به صف شده اند و می‌خواهند نشان دهند که در تعیین سرنوشت و آینده کشور نقش دارند، همه آمده اند و می‌گویند مرد میدان هستند و نمی‌گذارند دشمنان برای آن‌ها تصمیم بگیرند و در امور کشور دخالت کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.