جشن تکلیف سیاسی رای اولی‌ها در البرز

دانش آموزان رأی اولی البرز همزمان با انداختن رأی مقام معظم رهبری به صندوق، جشن تکلیف سیاسی خود را در انتخابات ۲۸ خرداد آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، دانش آموزان رأی اولی البرز همزمان با انداختن رأی مقام معظم رهبری به صندوق، جشن تکلیف سیاسی خود را در انتخابات ۲۸ خرداد آغاز کردند؛ در این جشن دانش آموزان رأی اولی البرز کیک تکلیف بلوغ سیاسی خود را بریدند و شمع بهار تولد انتخاباتی خود را فوت کردند.

امروز ۶۳ هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر و پسر رأی اولی البرز با شعار من رأی می‌دهم حضور پر رنگ خود را درنخستین مشارکت بزرگ سیاسی خود به نمایش می‌گذارند.

فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز در این آیین گفت: امروز ۶۳ هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر و پسر رأی اولی این استان با شعار من رأی می‌دهم مشغول شرکت در انتخابات ۲۸ خردادماه هستند.

او افزود: دانش آموزان رأی اولی ایران کوچک در انتخابات ۲۸ خرداد به میدان آماده اند تا به جهاد و فرمان سیاسی- اجتماعی رهبر معظم انقلاب لبیک بگویند.

فهمیده گفت: دانش آموزان رأی اولی با حضوری پرشور و آگاهانه برگ زرین دیگری را در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران رقم می‌زنند تا رئیس جمهور آینده ایران اسلامی با رأی بالا با مردم دنیا سخن بگوید.

او افزود: وبینار‌های روشنگری با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح به منظور آگاهی بخشی به دانش آموزان رأی اولی در زمینه مردم سالاری دینی و انتخابات  در بستر شبکه شاد برگزار شد.

انتهای پیام/ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.