رئیس ستاد انتخابات خوزستان:

رنگین کمان اقوام در شعب اخذ رای خودنمایی می‌کند

نجاتی گفت: اقوام مختلف خوزستان با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رای حماسه‌ای دیگر خلق کرده اند.

رضا نجاتی رئیس ستاد انتخابات خوزستان در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به استقبال خوب و شگفت انگیز مردم از انتخابات گفت: طی بازدید‌هایی که از شعب اخذ رای در نقاط مختلف اهواز انجام شد، اقوام مختلف با حضور پرشور و انقلابی خود یک بار دیگر حماسه آفریدند.

او درخصوص آخرین وضعیت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بیان داشت: رابطین و بازرسان بهداشت در شعب اخذ رای حضور دارند، ضمن اینکه مردم نیز با استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و همراه داشتن وسایل شخصی همکاری خوبی در زمینه اصول بهداشتی دارند.

نجاتی اظهار کرد: از مردم خواهشمندیم در ساعت مناسب و زمانیکه شعب اخذ رای خلوت هستند نسبت به رای دادن اقدام نمایند و رای دادن به ساعات پایانی که معمولا ازدحام جمعیت زیاد است موکول نکنند، البته با تصویب ستاد مقابله با کرونا ممنوعیت‌های تردد طی امشب لغو شده و خودرو‌ها مشمول جریمه تردد بعد از ساعت ۲۲ نمی‌شوند.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان به همکاری بیش از ۱۰۰ هزار عامل اجرایی اعم از بازرسان، سربازرسان و. در برگزاری انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس و گرمای هوا در استان تعداد شعب اخذ رای ۱۵ درصد افزایش یافته اند و در همه مناطق، مدارس و مساجد فعال هستند و براساس موافقت ستاد انتخابات و شورای نگهبان فرآیند رای گیری تا ساعت ۲ بامداد ادامه خواهد دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.