ظهور و بروز اراده ملی؛

حضور و مشارکت حداکثری سبب محقق شدن انتخاب اصلح می‌شود

استاندار همدان گفت: مشارکت حداکثری پشتوانه‌ای برای انجام امور بوده و سبب بالا رفتن امنیت ملی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  سید سعید شاهرخی، استاندار همدان روز جمعه در جمع خبرنگاران گفت: در نظام جمهوری اسلامی با اصول مترقی قانون اساسی که نشات گرفته از نگاه امام راحل و هدایت رهبری انقلاب، رای مردم و حضور آن‌ها در انتخابات یک رای واقعی و اثر بخش است.

او افزود: مردم با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای، مسیر حرکت کشور را در جهت اعتلای آرمان‌های انقلاب تعیین کرده و مردم با حضور و انتخاب نخبگان در واگذاری مسئولیت‌ها برای انجام وظایف نقش آفرینی می‌کنند.

استاندار همدان ادامه داد: امروز با رای مردم، مسئولان ارکان کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم انتخاب می‌شوند، بنابراین رای مردم در تمامی شئونات مردم چه در تعیین مسیر و انتخاب نخبگان موثر است.

شاهرخی گفت: حضور و مشارکت حداکثری سبب محقق شدن انتخاب اصلح شده و همچنین انتخاب با رای بالا سبب شتاب گرفتن توسعه کشور، اقتدار نظام، قدرت بالای منتخبان می‌شود.

او افزود: مشارکت حداکثری پشتوانه‌ای برای انجام امور بوده و سبب بالا رفتن امنیت ملی می‌شود و دشمنان هم نمی‌توانند چشم طمع به آرمان‌ها و ارزش‌های ما داشته باشند.

استاندار همدان عنوان کرد: به طور حتم همانند انتخابات‌های قبلی امید به حضور جدی مردم داریم تا دوباره برگ زرین دیگری در تاریخ کشور و به ویژه تاریخ همدان ثبت کنند.

شاهرخی اضافه کرد: مجریان انتخابات با سازماندهی مفصلی برگرفته از سیاست‌های ستاد انتخابات کشور انجام دادند و هم اینک یک هزار و ۴۳۷ شعبه کار اخذ رای را بر عهده دارند.

او ادامه داد: آخرین رصد‌های صورت گرفته از سیستم، موید این است که همه شعبه‌ها به شبکه اینترنتی متصل بوده و در حال اخذ رای هستند.

استاندار همدان با بیان اینکه صندوق اخذ رای برای بیماران کرونایی، زندانیان و دیگر افراد که توان حضور در شعب اخذ رای را ندارند پیش بینی شده است، از شهروندان خواست در ساعت اولیه رای بدهند تا در ساعات پایانی ازدحام نداشته باشیم.

یک میلیون و ۴۲۵ هزار و ۹۷۰ نفر از جمعیت استان همدان شامل ۷۲۲ هزار و ۷۳۳ مرد و ۷۰۳ هزار و ۲۰۷ زن واجد شرایط شرکت در این دوره از انتخابات هستند.

همچنین ۳۰ هزار و ۹۰۲ نفر از جمعیت واجد شرایط این استان رای اولی هستند که برای نخستین بار با شرکت در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رای نقش خود را در تعیین سرنوشت و آینده کشور ایفا می‌کنند.
منبع: ایرنا

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار