گراوند:

فردا در خانه نمانیم/ برای استحکام نظام در انتخابات شرکت کنیم

استاندار بوشهر گفت: فردا در خانه نمانیم و در اول وقت پای صندوق‌های رای حاضر شویم تا با مشارکت بالا پایه‌های نظام محکم شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر با دعوت مردم استان به حضور پرشور در انتخابات فردا، بیان کرد: مردم این استان مرزدارانی علاقه‌مند به نظام و انقلاب هستند و در طول تاریخ انقلاب میانگین مشارکت آن‌ها در انتخابات همیشه نسبت به میانگین کشوری بالاتر بوده است.

او ادامه داد: انتظار داریم فردا نیز همگی در ساعت‌های اولیه رای گیری در صحنه حاضر شوند زیرا با حضور به موقع و اول وقت در پای صندوق‌های رای علاوه بر اینکه به وظیفه خود عمل می‌کنیم از تجمع بیش از حد و ازدحام نیز پیشگیری خواهد شد.

استاندار بوشهر همچنین با تبریک به رای‌اولی‌ها گفت: رای اولی‌های استان بوشهر بی صبرانه منتظر اولین مشارکت و تصمیم گیری در تعیین سرنوشت اجتماعی هستند و به طور یقین این رای آنان در آبادانی کشور موثر خواهد بود.

گراوند تاکید کرد: برای اینکه پایه‌های نظام جمهوری اسلامی را مستحکم و تثبیت شود و برای کمک به دولت آینده و حمایت از نظام جمهوری اسلامی همه در صحنه انتخابات حضور یابیم.


بیشتر بخوانید


او افزود: مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای حتی از شخص انتخاب شده مهمتر است. شخص منتخب مردم مهم است، اما مهم‌تر از آن پشتوانه این فرد است.

استاندار بوشهر ادامه داد: به سرنوشت خود بی‌توجه نباشیم و قدر این صندوق‌های رای را بدانیم و بدانیم اگر جایی ایرادی وجود داشته باشد تنها از طریق این صندوق‌هاست که می‌توان ایجاد امید کرد.

گراوند بیان کرد: مردم با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای زمینه تشکیل دولتی توانمند که بتواند مشکلات جامعه را حل کند، فراهم می‌کنند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: با تمام توان از آرای مردم صیانت و پاسداری خواهیم کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.