امام جمعه شیراز:

خواب شوم دشمنان ایران هرگز تعبیر نخواهد شد + فیلم و تصاویر

آیت الله دژکام گفت: امروز روز مهمی برای تاریخ میهن ایران اسلامی است چرا که مردم دیار فارس علی رغم مشکلات با عزم پولادین و راسخ به پای صندوق‌های رای آمده اند.

آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز صبح جمعه ۲۸ خردادماه در حاشیه فرآیند رای گیری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  گفت: امروز روز مهمی برای تاریخ میهن ایران اسلامی است چرا که مردم این دیار علی رغم مشکلات با عزم پولادین و راسخ به پای صندوق‌های رای آمده اند.

او افزود: ملت ایران با حضور پرشور خود آمده اند تا آینده‌ای هر چه بهتر و امیدوارتر را رقم بزنند.

آیت الله دژکام با بیان اینکه به همه کسانی که خواب‌های آشفته برای ایران دیده اند، اعلام کرد که خوابتان تعبیری ندارد و مردم ایران امروز تصمیم گرفتند تا کشورشان را خودشان اداره کنند و مشکلات را با دست، استقامت و قدرت خودشان بردارند.

امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: گاهی دشمنان یک مزاحمت‌هایی ایجاد میکنند، اما پیروزی باز هم مثل قبل در انتظار ملت ایران است و ناامیدی و سرافکندی برای آن‌هایی است که میخواهند ایران موفق و سربلند باشد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: در طول این ۴۲ سالی که از پیروزی انقلاب میگذرد همیشه شاهد بودیم که دشمنان نظام و اسلام در هر برهه‌ای که مردم باید نقش آفرینی کنند تلاش کردند مردم را دلسرد و مانع حضور مهم در عرصه‌های مختلف شوند، اما تیزبینی و روشن بینی مردم کمک کرده تا مسائل امروز حل شده است.

او با بیان اینکه در بصیرت مردم شک نداریم، اما بایستی فرصت انتخابات را قدر بدانیم و در این مسیر سبقت بگیرم، ابراز امیدواری کردکه در پایان انتخابات شاهدعزت و سربلندی مردم اسلام و رسوایی و روسیاهی دشمنان انقلاب خواهیم بود.

 

خواب شوم دشمنان ایران هرگز تعبیر نخواهد شد + فیلم

خواب شوم دشمنان ایران هرگز تعبیر نخواهد شد + فیلم

خواب شوم دشمنان ایران هرگز تعبیر نخواهد شد + فیلم

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.