بیش از یک میلیون نفر واجد شرایط حضور در انتخابات ۲۸ خرداد

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: تعداد واجدان شرایط رای دادن در استان اردبیل یک میلیون و هزار و ۴۷۰ نفر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ندایی، رئیس ستاد انتخابات اردبیل گفت:تعداد واجدان شرایط رای دادن در استان اردبیل یک میلیون و هزار و ۴۷۰ نفر است که  ۲۳ هزار و ۷۸۵ نفر از این تعداد رای اولی هستند.

او افزود: تعداد شعبه‌های اخذ رای ده درصد نسبت به دوره‌های قبل افزایش یافته و از ساعت هفت صبح روز ۲۸ خرداد ماه رای گیری آغاز می‌شود.

ندایی با اشاره به تمهیدات انجام گرفته برای برگزاری انتخابات گفت: رای گیری با کد ملی و با دستگاه‌های احراز هویت انجام می‌شود که امکان هیچگونه تقلب و شبهه‌ای در روند اخذ آرا وجود ندارد.

معاون استاندار اردبیل به دیگر اقدامات انجام گرفته برای اخذ آرا اشاره کرد و گفت: سامانه پیامکی برای اطلاع رسانی نزدیک‌ترین شعبه اخذ رای به واجدان شرایط فراهم شده که با ارسال پیامک امکان مراجعه فرد به نزدیک‌ترین شعبه ایجاد می‌شود.

رییس ستاد انتخابات استان گفت: ۱۶۵ نفر برای تصدی شورا‌های اسلامی شهر به عنوان عضو اصلی و ۱۰۱ نفر علی البدل انتخاب می‌شوند.

او اظهار کرد: سه هزار و ۲۵۲ نفر نیز برای شورا‌های اسلامی روستا‌ها به عنوان عضو اصلی و ۲ هزار و ۱۵۵ نفر نیز علی البدل انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.