کشف تصادفی محموله کوکائین در شن های ساحل!

مامور حیات وحش در ساحل دریا سرگرم تحقیق در مورد لاک پشت ها بود که یک محموله کوکائین را پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیفت کاری یک مامور اداره حیات وحش در ساحل فلوریدا در هفته پیش به شکلی غیرمعمول پایان یافت. «آنگی چامبرز»، که سرگرم تحقیق در مورد لاک پشت‌ها در ساحل پایگاه نیروی هوایی کیپ کاناورال بود حدود ۳۰ کیلوگرم کوکائین پیدا کرد. ارزش تقریبی مواد مخدر پیدا شده توسط این مامور حیات وحش یک میلیون دلار برآورد می‌شود.

چامبرز در حال بررسی لانه یک لاک پشت دریایی در ساحل کیپ کارناوال بود که یک بسته کوچک که در یک کیسه پلاستیکی قرار داده شده و بسته بندی شده بود توجه اش را به خود جلب کرد. او که مشکوک به پیداکردن مواد مخدر شده بود بلافاصله با چهل و پنجمین بال فضایی ایالات متحده (SFS) یعنی پایگاه نیروی هوایی پاتریک تماس گرفت و آن‌ها را در جریان قرار داد.


بیشتر بخوانید


چامبرز در این باره گفت: «وقتی منتظر رسیدن آن‌ها بودم کمی بیشتر بررسی کردم و یک بسته دیگر را پیدا کردم و کمی بعد یک بسته دیگر. وقتی شمارش کردم و دیدم تعداد بسته به ۱۸ عدد رسیده است دوباره با آن‌ها تماس گرفتم و از آن‌ها خواستم تا خودروی UTV را با خود بیاورند.»

محموله کوکائین

بنا به گفته «جوزف پارکر»، یک نظامی نیروی هوایی پاتریک آن‌ها جمعا ۲۴ بسته کوکائین را در ساحل دریا پیدا کردند و همگی آن‌ها به اداره کلانتری بِرِوارد تحویل داده شد. گفتنی است؛ هنوز مشخص نیست این بسته‌های کوکائین متعلق به چه کسی بوده و چگونه به ساحل دریا منتقل شده است. ارزش تقریبی این محموله کوکائین ۳۰ کیلوگرمی حدود ۱.۲ میلیون دلار برآورد شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.