شمارش معکوس برای تجلی وحدت ملت ایران/ترافیک سنگین تبلیغاتی در شب آخر

تبلیغات انتخابات به ایستگاه آخر رسید و حال باید دید در انتهای این ماراتن کدام یک از نامزدهای شورای شهر توانایی اجرای وعده های خود را دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از ساعت هفت صبح امروز (پنج‌شنبه) ممنوعیت فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های چهار انتخابات ریاست‌جمهوری، شورا‌های اسلامی شهر و روستا، میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری برقرار می‌شود و این در حالی است که ترافیک تبلیغاتی در ۲۴ ساعت گذشته در استان‌ها سنگین بود.

تبلیغات نامزد‌ها در ۲۴ ساعت گذشته به اوج خود رسید و آنان به همراه هوادارانشان تا صبح پنج‌شنبه پلک بر هم نزدند و در تکاپو برای جذب آرای مردم بودند تا قبل از بسته شدن پرونده تبلیغات انتخاباتی با ترفند‌ها و تکنیک‌های مختلف بتوانند مردم را در مسیری هدایت کنند تا در این کارزار انتخاباتی پیروز میدان شوند.

میدان‌های بزرگ و اصلی، مراکز عمومی، پارک‌ها و بوستان‌ها در بسیاری از شهر‌های کشور چهارشنبه شاهد تجمع‌های تبلیغاتی بودند؛ تبلیغاتی که البته در برخی نقاط با بداخلاقی و قانون گریزی‌هایی مواجه بود.

براساس قانون از ساعت هفت صبح امروز (پنج‌شنبه) باید یک سکوت و ممنوعیت تبلیغاتی در کشور حاکم شود و در ۲۴ ساعت آینده شاهد بروز و ظهور اراده ملی در پای صندوق‌های رای باشیم.

از بیانیه ائمه جمعه شمال غرب کشور در خصوص انتخابات تا معرفی مناسب‌ترین شعبه اخذ رای در آذربایجان‌شرقی

تنها یک روز دیگر تا برگزاری انتخابات شورای شهر و روستا باقی مانده است و تلاش نامزد‌ها برای تشریح برنامه‌های خود و اقناع مردم هر روز پرحرارت‌تر می‌شود. تب و تابی که هرچه به ۲۸ خرداد نزدیک می‌شویم بیشتر و بیشتر می‌شود و تبلیغات هم رنگ و روی خاصی به خود می‌گیرد.

شمارش معکوس برای تجلی وحدت ملت ایران

اکنون تبلیغات انتخاباتی از تب و تاب افتاده و شمارش معکوس برای تجلی وحدت ملت ایران آغاز شده و کمتر از ۲۴ ساعت دیگر تا قرار همدلی مردم باقی مانده است.

شمارش معکوس برای تجلی وحدت ملت ایران

از فراخوان علما از اهل سنت گلستان برای حضور در انتخابات تا تمهید امکانات برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در شعب اخذ رای

استان گلستان ۴ هزار شهید تقدیم پیروزی انقلاب اسلامی کرده است که ۶۰۰ نفر از آنان شهدای اهل تسنن هستند، اهل سنت در عرصه‌های مختلف از انقلاب دفاع کرده و یکی از مهمترین این عرصه‌های مهم انتخابات بوده است.

ترافیک سنگین تبلیغاتی در شب آخر / چشم بیدار ناظران

فعالیت‌های مجازی نامزد‌ها هم دیشب به اوج خود رسیده بود و هواداران نامزد‌ها تا صبح یا با ارسال پیامک از دوستان و آشنایان حمایت از نامزد مورد نظر را می‌خواستند یا آن‌ها را در کانال‌های نامزد‌ها اضافه کردند.

 

از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تا تاثیر چشمگیر حضور کارگران پای صندوق های رای

سران عشایر عرب شهرستان‌های آبادان و خرمشهر با صدور بیانیه‌ای آحاد مردم به خصوص عشایر مرزنشین را به شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد دعوت کردند.

از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تا تاثیر چشمگیر حضور کارگران پای صندوق های رای

از بساز بفروشی تا پارلمان شهری فردیس

شنیدیم یکی از کاندیداهای شورای شهر فردیس که تا دیروز دنبال ساخت و ساز و فرار از کمیسیون ماده صد بود اکنون از قانون گرایی دم می‌زند تا شاید مردم گذشته او را فراموش کنند.

از اوج تبلیغات در ساعات پایانی تا آمادگی استان بوشهر برای برگزاری انتخاباتی قانونمند

در آخرین ساعات تبلیغات مقابل ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌ها شلوغ بود و ستاد‌ها نیز به محل پخش موسیقی تبدیل شده بودند. موسیقی‌هایی اغلب شاد که گاه با حرکات موزون هواداران همراه شده بود.

انجام فرایند رأی گیری در بیش از هزار شعبه اخذ رأی در خراسان جنوبی/ آمادگی استان برای برگزاری باشکوه انتخابات

آخرین خبر‌ها و شنیده‌های انتخاباتی شورا‌ها در خراسان جنوبی را  مشاهده کنید.

فعالیت ۲۷ هزار نیروی اجرایی در انتخابات شهر و روستا

در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در زنجان ۲۷ هزار نفر نیروی اجرایی و ۴ هزار نفر نیروی نظارتی در هزار و ۶۳ شعبه اخذ رای فعالیت خواهند داشت.به طور متوسط در هرشعبه ۲ نفر به عنوان ناظر انتخاباتی حضور خواهند داشت.

شیعه و سنی سیستان و بلوچستان آماده خلق حماسه‌ای ماندگار/ بیش بینی۱۵۷ شعبه اخذ رای در چابهار

 شماری از علمای شیعه و سنی سیستان و بلوچستان ضمن دعوت مردم این استان برای حضور پرشور و حداکثری در انتخابات روز جمعه، این حضور گسترده را باعث یاس دشمنان و ایجاد اقتدار برای نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی دانستند.

شیعه و سنی سیستان و بلوچستان آماده خلق حماسه‌ای ماندگار/ بیش بینی۱۵۷ شعبه اخذ رای در چابهار

پایان تبلیغات انتخاباتی / دعوت حوزه‌ها و دانشگاه‌ها برای حضور حداکثری در انتخابات

 زمان آغاز رأی گیری از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲۸ خرداد آغاز می‌شود.

با مجوز ستاد ملی کرونا در صورت نیاز امکان تمدید انتخابات و رأی گیری تا ساعت ۲ بامداد مقدور است. احراز هویت رأی دهندگان به صورت الکترونیکی است.

از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد تا امنیت انتخابات خط قرمز نیروی انتظامی

کم‌کم به انتخابات نزدیک می شویم و در استان ایلام نیز خبرهایی از کاندیدا‌های شرکت کننده در انتخابات شوراهای شهر به گوش می رسد.

از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد تا امنیت انتخابات خط قرمز نیروی انتظامی

مغفول ماندن خدمت به مردم با سیاسی شدن شورای شهر

آخرین اخبار درباره انتخابات شورای شهر اصفهان را در بسته اخبار شورا‌ها بخوانید.

از آغاز پویش ملی مردم میدان تا مشارکت همگانی در انتخابات ۱۴۰۰

تا برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت ساز ۲۸ خرداد زمان کوتاهی باقیمانده است.مردم استان چهارمحال و بختیاری حضور حداکثری و پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد را عزت و اقتدارآفرین و مشارکت حداکثری را سبب خنثی شدن راهبرد‌های دشمن و معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران می‌دانند.

آمادگی کامل پلیس خراسان شمالی برای برگزاری انتخاباتی امن

با توجه به اهمیت شرکت در انتخابات و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری مردم، لازم است تا ضمن حضور خودمان در انتخابات، دیگران و به خصوص خانوادهایمان را برای حضور در سرنوست کشور تشویق کنیم.

بازار داغ خبر‌های انتخاباتی/ رای اولی‌ها به صف، هلال احمر آماده برای خدمت

در حالیکه کمتر از ۲۴ ساعت به آغاز فرآیند انتخابات ۱۴۰۰ باقی نمانده، ذوق و شوق شرکت در این حماسه ملی و غرورآفرین قند در دل بسیاری از مردم و به ویژه رای اولی‌ها آب می‌کند، انتخابی که به آباد شدن روستا‌ها و سبز شدن شهر‌ها ختم می‌شود و صفوفی که همچون دوره‌های قبل انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا استقامت و ولایتمداری هر ایرانی و خوزستانی را به رخ جهانیان می‌کشد.

بازار داغ خبر‌های انتخاباتی/ رای اولی‌ها به صف، هلال احمر آماده برای خدمت


پایان تبلیغات نامزدها/رای اولی‌ها به صف شدند

ماراتن تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات شب گذشته تمام شد، روز‌هایی که از همان ثانیه‌های آغازین آن می‌شد رقابت تنگاتنگ نامزد‌های انتخاباتی را حس کرد و کافی است در این روز‌ها سری به خیابان‌ها، کوچه‌ها و فضای مجازی زد تا این شورونشاط انتخاباتی را در سراسر نقاط ایران از شهر‌های بزرگ و کوچک گرفته تا روستا‌هایی دورافتاده احساس کرد.

آماده سازی بیش از ۹۰ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای جانبازان و معلولان/وجود یک‌هزار و ۹۵۰ شعبه اخذ رای در استان کرمانشاه

یک هزار و ۹۴۲ شعبه اخذ رأی در این استان وجود دارد که ۸۸۰ شعبه آن در مناطق روستایی و سیار است.

از امانت داری در انتخابات تا پیام استاندار برای حضور پرشور مردم در روز جمعه

یکی از شاخصه‌های اصلی و مهم برای دست‌اندرکاران اجرایی انتخابات، رعایت اصل بی‌طرفی و امانتداری است که حتما باید به آن پابند باشند؛ این بدان معنا است که برگزار کنندگان باید صیانت از آرای مردم، تامین امنیت و سلامت انتخابات را بر خود لازم دانسته و آن را جزو لاینفک انتخابات بدانند.

از امانت داری در انتخابات تا پیام استاندار برای حضور پرشور مردم در روز جمعه

از آغازفعالیت شعب اخذ رای از ۷ صبح جمعه تا ۱۳۵هزار و ۹۳۵ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات

مردم استان سمنان با حضور حداکثری و پرشور خود در انتخابات ۲۸ خرداد بار دگر قرار است همبستگی خود را به همگان نشان داده و با هر یک رای خود، اقتدار و دلبستگی به نظام را نمایان کنند.

از آمادگی مردم دیار میرزا برای خلق حماسه حضور تا همکاری عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی و انتظامی برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰

مردم دیار میرزا، فردا با حضور پرشور و حماسی خود در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت می کنند تا اقتدار، وحدت و همدلی مردم ایران را در جهان به نمایش بگذارند.

از پویش‌های انتخاباتی تا فراخوان حضور در استان مرکزی

 فردا جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ سرنوشت پست ریاست جمهوری و کرسی‌های شورا‌های اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور رقم خواهد خورد و علاوه بر این در استان مرکزی انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی هم برگزار خواهد شد.

از شناسایی و رسیدگی به ۱۷ مورد تخلف تبلیغاتی در استان همدان تا لغو همه محدودیت‌های تردد کرونایی

تا انتخابات یک روز بیشتر نمانده و شور و هیجان آن نیز در فضای سیاسی استان قابل مشاهده است. نظرسنجی‌های متنوعی هر روز در سطح این استان منتشر می‌شود که باعث شده انتخابات همچنان موضوع اول گفت‌وگو‌های این روز‌های مردم باشد.

انتخابات شورای اسلامی شهر هم در کنار انتخابات ریاست جمهوری بر رونق این فضای انتخاباتی افزوده است. نامزد‌های انتخابات شورا‌های شهر نیز از اخرین لحظات باقیمانده تبلیغات انتخابات استفاده کردند و فضا‌های مورد نظر تبلیغات شهری را غرق در پوستر‌های تبلیغاتی کردند.

پایان تبلیغات کاندیداها/ دعوت از اقشار مختلف مردم به شرکت در انتخابات با طرح حامیان سلامت

 در حالی که کمتر از یک روز به برگزاری انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراها مانده است، با پایان یافتن زمان تبلیغات مردم در حال آخرین رایزنی‌ها و تصمیم‌گیری برای انتخاب فرد اصلح هستند.

از هجوم سیل آسای پیامک‌های تبلیغاتی نامزد‌های شورا‌ها تا آمادگی برای حضوری پرشور در انتخابات

در بسته انتخاباتی امروز ویژه شورا‌های شهر و روستای استان کرمان تلاش خواهیم کرد خبر‌های این حوزه را به خوبی منعکس کنیم، پس با ما همراه باشید.

از هجوم سیل آسای پیامک‌های تبلیغاتی نامزد‌های شورا‌ها تا آمادگی برای حضوری پرشور در انتخابات

دایر شدن ۴۵۳ شعبه اخذ رای الکترونیک در لرستان

 ۴۵۳ شعبه اخذ رای الکترونیک برای انتخابات ۲۸ خرداد در چهار شهرستان استان دایر می‌شود.

پایان تبلیغات کاندیداها/ دعوت از اقشار مختلف مردم به شرکت در انتخابات با طرح حامیان سلامت

در حالی که کمتر از یک روز به برگزاری انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراها مانده است، با پایان یافتن زمان تبلیغات مردم در حال آخرین رایزنی‌ها و تصمیم‌گیری برای انتخاب فرد اصلح هستند.

شوراها در هرمزگان/از میتینگ های مجازی تا انتشار لیست ها

برگزاری میتینگ ها در فضای مجازی و انتشار فهرست های متنوع و ورود مستقیم نمایندگان مجلس به حمایت از نامزدهای شوراها مهمترین رویدادهای انتخابات شوراها در آخرین روز تبلیغات بود.

چهار انتخابات ریاست‌جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا، میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری فردا جمعه (۲۸ خردادماه) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.