معاون حقوقی باشگاه تراکتور:

ابلاغیه‌ای درباره شکایت منصوریان به AFC دریافت نکرده‌ایم

اسماعیل گودرزی گفت: منصوریان فقط ترجمه رای صادر شده علیه باشگاه تراکتور را در سایت AFC قرار داده و ابلاغیه‌ای در این خصوص دریافت نکرده‌ایم.

اسماعیل گودرزی معاون حقوقی باشگاه تراکتور در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارات علیرضا منصوریان مبنی بر ارائه پرونده شکایت  به AFC اظهار کرد: منصوریان از کمیته تعیین وضعیت و کمیته استیناف حکم گرفته است و ترجمه رای صادر شده را در سایت AFC گذاشته است. ما ابلاغیه ای در این باره دریافت نکرده ایم. 

گودرزی درباره شکایت عباس چمنیان و نیکبخت مربیان سابق تراکتور از این باشگاه گفت: در حال حاضر ابلاغیه ای به باشگاه تراکتور در این باره نیامده است تا اقدام کنیم. 

معاون حقوقی باشگاه تراکتور درباره اینکه توافقی با استوکس برای پرداخت طلبش صورت گرفته، اظهار کرد: تفاهم و توافق با شاکیان خارج از حیطه کاری من است و مسئولیتی در این باره ندارم تا  صحبت کنم. 

او درباره اینکه باشگاه تراکتور با محکومیت در پرونده های حقوقی مواجه شده است، گفت: این پرونده ها مربوط به گذشته است و دقت نکردن مدیریت در استفاده از معاونت حقوقی برای  انعقاد قراردادها مشکلاتی را به وجود آورده است. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار