تاکید رهبر انقلاب به ساخت واکسن ایرانی با وجود تحریم

پایگاه اطلاع رسانی منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، سخن نگاشتی را پیرامون بیانات اخیر ایشان درباره ساخت واکسن ایرانی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بیست و ششم خرداد ماه از طریق برنامه زنده تلویزیونی پیرامون مسائل مربوط به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با مردم ایران سخن گفت. ایشان طی این سخنرانی نکات مهم و قابل توجهی را به مردم و مسئولان متذکر شدند.


بیشتر بخوانید


رهبر معظم انقلاب در بخشی از سخنان خود به توانایی جوانان کشور در ساخت واکسن ایرانی کرونا با وجود امتناع برخی کشورها برای فروش واکسن‌ها به ایران اشاره کردند. پایگاه اطلاع.رسانی منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نیز با توجه به بیانات ایشان پیرامون ساخت واکسن کرونا توسط دانشمندان و جوانان ایرانی پوستری را منتشر کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

" سخن نگاشت | تولید واکسن ایرانی در مقابل دست.های بخیل جهانی

 رهبر انقلاب: جوان‌های ما منتظر نماندند که دست‌های بخیل جهانی به ما واکسن بفروشند. از روز اول شروع کردند به تلاش کردن تا رسیدن به واکسن. حالا ما شدیم جزو پنج‌شش کشوری که در دنیا که توانستند واکسن را تولید کنند."

پوستر تولید واکسن ایرانی در مقابل دستهای بخیل جهانی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.