ناکامی‌حسینی در مسابقات آسیایی

تکواندوکار المپیکی استان آذربایجان‌شرقی و تیم ملی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا از دست‌یابی به مدال ناکام ماند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی ۲۰۲۱ آسیا به میزبانی لبنان با حضور ۱۸۹ تکواندوکار از ۲۱ کشور امروز (چهارشنبه ۲۶ خردادماه) از ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران در سالن “نوهاد نوفال” بیروت آغاز شد و در نهایت به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت.

امروز در نخستین روز، رقابت‌های اوزان ۵۴-، ۶۸- و ۸۷- کیلوگرم مردان و ۴۶-، ۵۳-، ۵۷- و ۷۳- کیلوگرم بخش بانوان برگزار شد و میرهاشم حسینی نماینده المپیکی کشورمان که از بخت‌های مسلم کسب نشان طلا برای تیم ایران بود، در وزن چهارم (وزن ۶۸-کیلوگرم) به میدان رفت.

این تکواندوکار میانه‌ای در مرحله یک‌شانزدهم استراحت داشت و در اولین مبارزه خود در مرحله یک‌هشتم مقابل «هو جون جین» از کره جنوبی قرار گرفت که در یک جدال نزدیک با نتیجه ۸ بر ۶ شکست خورد تا درعین ناباوری از دور رقابت‌ها کنار برود و با این ناکامی، زنگ خطر برای او و تکواندو ایران در آستانه المپیک به صدا درآمد.

امیرمحمد بخشی، دیگر ورزشکار اعزامی‌استان از شهرستان میانه به این مسابقات است که در رقابت‌های وزن ۷۴- کیلوگرم به روی شیاپ‌چانگ خواهد رفت. وی مدال نقره بازی‌های آسیایی را در کارنامه دارد و او هم از امید‌های ایران برای کسب مدال در این مسابقات به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.