یورو ۲۰۲۰؛

محرومیت یک جلسه‌ای مهاجم تیم فوتبال اتریش از سوی یوفا

مهاجم تیم ملی فوتبال اتریش به دلیل توهین نژادپرستانه از سوی کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال اروپا، یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مارکو آرناتوویچ، مهاجم صرب تبار تیم ملی فوتبال اتریش به دلیل توهین نژادپرستانه به بازیکن تیم ملی مقدونیه شمالی در جریان رقابت های جام ملت های اروپا از سوی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

دیدار تیم‌های اتریش و مقدونیه شمالی از گروه ۳، یکشنبه شب با پیروزی ۳ بر یک اتریشی‌ها به پایان رسید که آرناتوویچ یکی از گل‌ها را به ثمر رساند. پس از مسابقه گزارش شد این مهاجم که ریشه صربستانی دارد،  پس از به ثمر رساندن گل سوم اتریش، ازکان علیوسکی بازیکن آلبانیایی تبار مقدونیه شمالی را مورد توهین نژادپرستانه قرار داده است.

یوفا بازرسی را مامور بررسی این اتفاق کرد و امروز (چهارشنبه) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که مارکو آرناتوویچ به‌ دلیل توهین به یک بازیکن دیگر از بازی آینده تیم ملی اتریش محروم است.

آرناتوویچ پس از بازی در اینستاگرام خود از اتفاق رخ داده ابراز پشیمانی کرد و گفت او کلمات تندی را بر زبان آورده که مایل است بابت آن عذرخواهی کند، اما تاکید کرد که هرگز خودش را یک نژادپرست نمی‌داند.

اتریش روز پنجشنبه در ورزشگاه یوهان کرایف آمستردام برابر هلند بازی خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار