شهادت زن فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در قدس

نظامیان صهیونیست با تیراندازی به سوی یک زن در شمال شرق قدس اشغالی او را به شهادت رساندند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، کانال تلگرامی خبرگزاری فلسطینی شهاب نوشت: رسانه‌های عبری زبان از شهادت زن جوان فلسطینی خبر دادند که در منطقه نزدیک به ایست بازرسی حزما در شمال شرق قدس اشغالی به سمت او تیراندازی شده است.

نیرو‌های رژیم صهیونیستی امروز به سمت این زن فلسطینی در نزدیکی پاسگاه الزعیم در شرق قدس اشغالی، به بهانه اینکه قصد حمله با سلاح سرد و اقدام به زیرگیری با خودرو داشته، تیراندازی کردند و او را به شهادت رساندند.

خبرگزاری شهاب با پخش تصاویری نوشت: نظامیان اشغالگر منطقه حزما در شمال شهر قدس را در پی وقوع حادثه امنیتی (تیر اندازی به سمت شهروند زن فلسطینی) بستند.

شبکه خبری القدس نیز اعلام کرد: شماری از شهرک نشینان با حمایت نظامیان اشغالگر به منطقه باستانی در منطقه سبسطیه یورش بردند.

همچنین رسانه‌های محلی از یورش شماری از صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی در صبح امروز چهارشنبه خبر دادند.

فلسطینیان برای نخستین بار از سال ۱۹۷۴ میلادی تاکنون راهپیمایی تحریک آمیز سالانه صهیونیست‌ها در قدس اشغالی موسوم به راهپیمایی پرچم را ناکام گذاشتند، گفت: ده‌ها جوان فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی زخمی یا بازداشت شدند.

گفتنی است مقامات صهیونیستی پیش بینی کرده بودند در راهپیمایی امسال بین ۷۰ تا ۱۰۰ هزار صهیونیست شرکت کنند، اما رسانه‌ها تعداد شرکت کنندگان را حدود هزار نفر اعلام کردند که ترس از واکنش نیرو‌های مقاومت فلسطینی از علل اصلی شرکت نکردن گسترده صهیونیست‌ها در این راهپیمایی بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار