توقیف محموله ۱۷۰ تنی برنج قاچاق درانبارمنزل مسکونی در زاهدان

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۱۷۰ تن برنج احتکار شده قاچاق در انبار یک واحد مسکونی در یکی از خیابانهای اصلی شهرستان زاهدان خبر داد.

حیدر میرزایی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:  در پی گزارشات مردمی مبنی بر وجود محل دپو از برنج در یک واحد مسکونی در یکی از خیابانهای اصلی شهرستان زاهدان، رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی به همراه مأمورین پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرستان زاهدان جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر مراجعه کردند.

او افزود: در همین راستا پس از انجام تشریفات قانونی در بازرسی بعمل آمده از محل مقدار ۱۷۰ تن برنج خارجی احتکار شده بدون مدارک قانونی به ظن قاچاق کشف  شد.

میرزایی تصریح کرد: پس از صورت بر داری و تشکیل پرونده در محل انبار مکشوفه این واحد مسکونی متخلف به دستور رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی به وسیله پلیس نظارت بر اماکن عمومی پلمب شد .

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خاطر نشان شد: پس از شناسایی مالک منزل وی به همراه پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی شهرستان زاهدان معرفی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار