کشف بیش از ۹۷ کیلوگرم مواد مخدر در گچساران

بیش از ۹۷ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان گچساران کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ محمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف ۹۷ و نیم کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد موسوی گفت: در پی گزارشی مبنی بر قاچاق  موادمخدر، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران قرار گرفت.

موسوی افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران با  همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج)  و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ، با هماهنگی مرجع قضایی در جاده گچساران به شیراز اقدام به ایجاد تور ایست و بازرسی  کردند.

او با بیان اینکه ماموران در این بازرسی به دو خودرو وانت نیسان و سواری مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند، گفت: در بازرسی پلیس مبارزه با مواد مخدر از خودرو وانت نیسان ۹۷ و نیم کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای، جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران افزود: در این رابطه پرونده‌ای  تشکیل و ۳ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مرجع قضایی تحویل  داده شدند و  همچنین خودروی حامل مواد مخدر و خوردی اسکورت آن نیز به پارکینگ انتقال یافت.

سرهنگ موسوی از مردم شهرستان گچساران درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را ازطریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.