مهر علیزاده:

برنامه اقتصاد اجتماعی در دولت من پیاده سازی می‌شود

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه برنامه من اقتصاد اجتماعی است، گفت: این برنامه‌ اجازه فعالیت اقتصادی و رقابت را می‌دهد و در عین حال اجازه نمی‌دهد قشر ضعیف زیر چرخ‌های اقتصادی له شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محسن مهرعلیزاده امروز در گفتگو با شبکه استانی اصفهان گفت: گرچه یکسال مدیریت بنده در اصفهان کم بود، اما به اندازه ۱۰ سال با تمام وجود کار کردم.

او ادامه داد: من اصفهان را دوست دارم و این استان را افتخار ایران، تاریخ و نمایشگاه زیبای فرهنگ ایران اسلامی می‌دانم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: اصفهانی‌ها غیرتمند، زیرک، باهوش و پرتلاش هستند و من آن‌ها را مستعد دویدن، کارکردن، فعالیت، ساختن، نوآوری و خلاقیت می‌دانم.

مهرعلیزاده اضافه کرد: من اصفهان را پایتخت فرهنگی جهان اسلام و بزرگترین قطب گردشگری کشور می‌دانم و افتخار می‌کنم داماد این استان هستم.

او با بیان اینکه مشکلات اصفهان را به خوبی می‌شناسم، اظهار کرد: مساله آب مشکل اساسی این استان است، در یک سالی که به عنوان استاندار اصفهان فعالیت کردم در راستای مسأله آب اقدامات بسیاری انجام دادم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دست کشاورزان غیرتمند ورزنه و شرق اصفهان را بار‌ها بوسیدم و همیشه عنوان کردم زاینده رود خشک در وسط شهر مثال مرده‌ای است که مردم آن را دوست داشتند و با آن زندگی می‌کردند و هرروز این جنازه را وسط شهر می‌بینند.

مهرعلیزاده بیان کرد: تمام تلاش خود را برای اجرای طرح‌های هفت گانه زنده رود به کار بستم تا آب را به استان بیاورم و میزان آن را به نحو دقیقی تنظیم کنم.

او تصریح کرد: در صورت توجه نکردن، اصفهان در ۱۵ سال آینده با خطر جدی نابودی روبرو خواهد شد، اما با اجرای طرح‌های هفت گانه زنده رود اصفهان تا صد سال آینده زنده می‌ماند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با شناخت از مسائل و مشکلات اصفهان بار دیگر این استان را به عزت و جایگاه گردشگری، صفا، تولید، غیرت، کار و شهر اولین‌ها تبدیل می‌کنم.

متاسفانه برنامه عملیاتی قابل عمل برای اداره کشور نداریم

مهرعلیزاده اظهار کرد: اکنون شرایط کشور مطلوب نیست، البته با داشتن ایرانی با غیرت، با همت و با سابقه و تمدن ارزشمند و جوانان برومند عاقل و آگاه و منابع انسانی ارزشمند و فارغ التحصیلان باسواد، نسبت بالای جمعیت جوان در کشور و امکانات و منابع معدنی خدادادی از جمله زمین، آب و هوا، مرز و موقعیت جغرافیایی و اقتصادی تمام اقدامات امکان پذیر است.

او گفت: آنچه نداریم برنامه عملیاتی قابل عمل برای اداره کشور در دولت‌های مختلف بوده است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: با احترام به همه دولت‌ها و زحمات آ‌ن‌ها باید گفت حاصل کار بعد از ۴۲ سال در بخش عظیمی از جامعه فقر، بیکاری، فاصله شدید بین درآمد و هزینه‌های خانوارها، شکاف اجتماعی بین مردم و حاکمیت، تنگدستی، کشمکش و نزاع‌های داخلی است که اگر امروز تصمیم نگیریم مشکلات جدی‌تری را شاهد خواهیم بود.

مهر علیزاده تصریح کرد: باید یک دولت کاربلد، با غیرت کاری و با برنامه روی کار بیاید. فردی که به دنبال خویشاوند سالاری و حزب سالاری نیست، اما افرادی را به کار می‌گیرد که در مسیر فکری آن دولت است می‌تواند مفید باشد. در بدنه دولت باید از جوانان و بانوان بیشتر استفاده شود.

برنامه اقتصاد اجتماعی در دولت من پیاده سازی می‌شود

مهرعلیزاده با بیان اینکه برنامه من اقتصاد اجتماعی است، گفت: برنامه‌ای که اجازه فعالیت اقتصادی و رقابت را می‌دهد در عین حال اجازه نمی‌دهد قشر ضعیف زیر چرخ‌های اقتصادی له شود و از مردم حمایت می‌کند.

او با اشاره به پرداخت پنج برابری یارانه‌ها در دولت خود بیان کرد: منابع لازم برای پرداخت این میزان یارانه را دیده‌ام و بدون جلوگیری از کسری‌های بودجه و ایجاد رقابت و راه اندازی تولید و اشتغال امکان پذیر است.

دولت من ادامه دولت اصلاحات است

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: دولت من دولت زندگی و ادامه دولت اصلاحات است، دولت من دولت سوم خاتمی است دولتی که در دنیا به آن افتخار می‌کردیم و پاسپورت ایرانی اعتبار داشت.

مهرعلیزاده افزود: در دولت خاتمی تورم و گرانی کنترل شده بود و ریال ما در مقابل دلار ارزش ثابت ۸۰۰ تومان داشت، همچنین نشاط اجتماعی و مراودات مطلوب بین مردم با کشور‌های دیگر از افتخارات دولت اصلاحات بود.

او اظهار کرد: من به عنوان معاون دولت اصلاحات و استاندار خراسان با سابقه طولانی آمدم تا همان راه را امروز برای جوانان دوباره احیا کنم. نمی‌خواهم در کشور کسی زور بشنود و کسی به خود اجازه زورگویی و تحمیل عقیده دهد، نمی‌خواهم تمامیت خواهی در کشور بماند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: باید با مردم شفاف و در اختیار مردم باشیم، باید فساد ریشه کن شود و باید در کشور قانون و مردم حاکم شوند.

مهرعلیزاده گفت: تعصبات ذهنی افراد محدود و مشخص نباید بر زندگی مردم سایه شوم بیاندازد، مردم زندگی آبرومند و برازنده ایرانی می‌خواهند.

او بیان کرد: دولت من دولت زندگی، جوان، کهنسال، پیر، خانم‌ها، آقایان، اقوام، ادیان، سنن و مذاهب مختلف است، دولت زندگی و نه مرگ نه نا امیدی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.