تاکید نمایندگان ولی فقیه استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، زنجان و اردبیل برحضور حداکثری در انتخابات

نمایندگان، ولی فقیه در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و زنجان با صدور بیانیه‌ای مشترک، از مردم برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار‎ گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، نمایندگان ولی فقیه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان  با صدور بیانیه‌ای مشترک، از مردم برای حضور  پرشور در انتخابات  دعوت کردند که متن این بیانیه را در زیر می‌خوانید. 

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت بزرگ ایران!

امروز در حساس‌ترین مقطع تاریخ کشور، ایران عزیز ما برای پیشرفت، اعتلاء و امنیت خود احتیاج به اقتدار دارد تاریخ ثابت کرده که یک ایرانی غیور و فهیم هیچ وقت در لزوم تحصیل اقتدار برای کشور خود و در اهمیت امنیت و پیشرفت حاصل از اقتدار تردیدی نخواهد داشت.

امروز مثل هر روز هیچ اقتداری برای کشور بالاتر از حضور ملت عزیز در صحنه با حضور در پای صندوق‌های رای نیست. تردیدی در وجود کمبود‌ها نیست، اما بخشی از کمبود‌ها نتیجه تحریم ظالمانه بی نظیر و بخشی دیگر ناشی ازسوء مدیریت دولت ها‌ی منتخب و ضعف دستگاه‌های اجرایی است.

امروز وقت آن است که آستین بالا بزنیم و به دشمن لدود و عنود ثابت کنیم که محاسبه آن‌ها درباره ملت ما و کشور ما مثل همیشه اشتباه بوده است. ملت عزیز! قهر از صندوق رای قهر از منافع ملی، قهر ازاقتدار کشور ور‌ها ساختن خانه آباء واجدادی درمحاصره درندگانی است که حتی براطفال ترحم ندارند

ملت عزیز و بزرگ ایران! یقین داریم اهانت‌ها و تحمیق‌های مشمئز کننده‌ای که این روز‌ها در رسانه‌های هوایی وفضای سایبری علیه ملت ما صورت می‌گیرد، توسط شما ملت غیور بی جواب نخواهد ماند. آن‌ها با این اهانت‌ها رگ غیرت ملت ما را نشانه گرفته اند و ملت غیور ما قطعاً در پای صندوق‌های رای به آن‌ها جواب بسیار شایسته خواهد داد.

ملت بزرگ! در برابر مشکلات حاد اقتصادی که درد اصلی کشور و حل آن مطالبه اصلی شما ملت بزرگ است، سلیقه‌های متنوع مدیریتی و اقتصادی توسط کاندیدا‌های محترم عرضه می‌شود و هرگونه عذر را سلب می‌نماید. مسیر تیر دشمنان در این انتخابات که فریاد نه به انتخابات سرداده اند تابلوی سر راه است و مسیر حق را کاملا آشکار ساخته و حجت را تمام کرده است.

ملت بزرگ! همه ما مدیون این کشور و این مرز و بوم هستیم و حالا مام وطن ندای هل من ناصر دارد تا مبتلا به خذلان نگردد و در چینش ملت‌ها و دولت‌ها و کشور‌ها در جایگاه رفیع خود قرارگرفته و همیشه سربلند باشد.

ملت بزرگ! ۴ سال فرصت کمی نیست دنیای معاصر وکشور‌های پیشرفته روی یک روز بلکه یک ساعت حساس هستند. ما در رسیدن به آخرین مرز‌های علمی و برای سهیم شدن در تولید دانش جهانی، احتیاج به مدیریت قوی و حضور پر شور در صحنه داریم.

انتخابات فرصت عظیمی برای این مقصد مبارک است و ملت ما حاکمیت ملی خود را از طریق انتخابات تنفیذ و خون جدید به رگ‌های مدیریت کشور تزریق می‌کند این فرصت عظیم با خون هزاران شهید به دست آمده است. مطالبه شهیدان، اقتدار ایران و نگاه آن‌ها به دستان پر درایت شما ملت عزیز است.

روز ۲۸ خرداد با لبیک به ندای رهبرکبیر و حکیم انقلا ب و با نیت تقرب پای صندوق‌های رای حاضر می‌شویم و دین خود را به ملت بزرگ، شهداءو کشورعزیز ادا می‌کنیم. رسول خدا در ترک مکه، مشتی خاک به صورت مشرکین که او را دنبال می‌کردند پاشید و گفت: " شاهت الوجوه"! ما در پای صندوق‌های رای، با رای خود خاک مذلت به چشم استکبار جهانی که سردمدار مشرکین معاصر است خواهیم پاشید و خواهیم گفت: شاهت الوجوه.

سید مهدی قریشی نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه

سید محمد علی آل هاشم نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

سید حسن عاملی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل

علی خاتمی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.