تأمین ۴۳ مگاوات برق مورد نیاز صنایع فعال در بندر امیرآباد

۴۳ مگاوات برق جهت راه اندازی،تولید و سایر مصارف سرمایه گذاران در بندرامیرآباد تامین شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،کمال عبدالهی معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد با بیان اینکه تأمین حامل‌های انرژی مورد نیاز سرمایه گذاران یکی از مسائل مهم در شکل گیری یک منطقه اقتصادی پویا به شمار می‌رود، از تأمین و توزیع ۴۳ مگاوات برق جهت راه اندازی، تولید و سایر مصارف سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد خبر داد.

او افزود: از این میزان ۲۰ مگاوات توسط نیرگاه ۷۵ مگاواتی بخش خصوصی مستقر در اراضی پشتیبانی و ۲۳ مگاوات دیگر توسط پست فوق توزیع شرکت برق منطقه‌ای مازندران و از طریق زیرساخت‌های احداثی این اداره کل، تأمین شده است.

عبدالهی با بیان اینکه در مدیریت شبکه برق بندر امیرآباد فعالیت‌های توسعه‌ای، توزیعی و نگهداری، صرفه جویی‌های بی نظیری در هزینه‌های جاری و سرمایه‌ای انجام شده از برآورد صرفه جویی بیش از ۲۷۳ میلیارد ریالی این هزینه‌ها تا سال ۱۴۰۰ خبر داد.

او همچنین از تأمین گاز برای سرمایه گذاران و ذینفعان در اراضی منطقه ویژه اقتصادی به میزان تقریبی ۳۵ هزار متر مکعب بر ساعت با فشار‌های ۲۵ و ۶۰ psi خبر داد که از طریق خط انتقال شرکت ملی گاز ایران و خط انتقال داخلی به طول ۱۳ کیلومتر میان متقاضیان توزیع می‌شود.

عبدالهی گفت:با مجوز رسمی از اداره کل آب منطقه استان مازندران، با حفر چاه‌های متعدد، توانستیم آب مورد نیاز پروژه‌های سرمایه گذاری و فضای سبز بندر را با هدف صرفه جویی در مصرف آب شرب و با هزینه تمام شده بسیار کمتر تأمین کنیم.

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد افزود:مدیریت زمان واگذاری انشعاب و اتصال آن به شبکه متقاضیان، نصب کنتور دیجیتال با قابلیت هوشمندسازی برای تمام مشترکان، کاهش زمان صدور و پشتیبانی به منظور ممیزی صورتحساب و بکارگیری کارشناسان فنی خبره را بخشی از اقدامات انجام شده در راستای جلب رضایت حداکثری مشترکان عنوان کرد.
انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.