تلاش محمود عباس برای کم کردن محبوبیت مقاومت در کرانه باختری!

به نوشته روزنامه معاریو، تشکیلات خودگردان با بازداشت گسترده طرفداران مقاومت در کرانه باختری به دنبال کاهش دادن محبوبیت گروه‌های مقاومت فلسطین است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان روزنامه عبری زبان «معاریو» با منتشر کردن یک گزارش فاش کرد تشکیلات خودگردان فلسطین بعد از جنگ اخیر غزه، با بازداشت کردن جوانان کرانه باختری بدنبال کاهش دادن محبوبیت گروه‌های مقاومت به خصوص حماس در این منطقه است.

این روزنامه  صهیونیستی در این گزارش اضافه کرد: این بازداشت‌ها پس از پایان جنگ غزه  انجام شد که تاکیدی بود بر اینکه تشکیلات خودگردان از محبوبیت گروه‌های مقاومت ترسیده است و در پی کاهش آن است.

معاریو تاکید کرد این بازداشت‌ها شدیدترین بازداشت‌ها در دوره اخیر است و فقط اعضای حماس و جهاد اسلامی از دستگیرشدگان نیستند، حتی جوانانی که شلیک موشک از غزه به اراضی اشغالی را جشن گرفتند نیز بدست تشکیلات خودگردان بازداشت شدند!

معاریو هدف این حجم از بازداشت را اینگونه بیان می‌کند: انگیزه اصلی این بازداشت‌ها این است که تشکیلات خودگردان از یک بحران سیاسی و اجتماعی خفه‌کننده رنج می‌برد، به ویژه پس از پایان جنگ «سیف القدس» در نوار غزه که حماس در آن پیروز و باعث سقوط محبوبیت رئیس تشکیلات فلسطین شد.

پس از اعلام آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و مقاومت اسلامی فلسطین، تنش‌ها در اراضی اشغالی به خصوص کرانه باختری کاهش نیافت و مردم این منطقه هر روز شاهد درگیری نظامیان صهیونیست با جوانان فلسطینی هستند، طی روز‌های گذشته نظامیان اشغالگر چند فلسطینی را به شهادت رساندند و تعدادی را نیز بازداشت کردند. علاوه بر این تشکیلات خودگردان فلسطین به ریاست محمود عباس از ترس افزایش محبوبیت و مقبولیت گروه‌های مقاومت شروع به بازداشت مردم کرانه باختری کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
تشکیلات خودگردان فلسطین منو یاد اصلاح‌طلبان ایران میندازه در برابر دشمن فرمانبردار در برابر مردم خودشون وحشی
Germany
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
چگونه است که روش برخورد تشکیلات خودگردان با اسرائیل مذاکره است و بهترین روش را مذاکره و دیپلماسی میداند اما روش برخورد با فلسطینیان بازداشت است؟
آخرین اخبار