ضرورت مهیا کردن بستری برای حضور حداکثری مردم در انتخابات

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: مهیا کردن بستری برای حضور هرچه باشکوه‌تر مردم در انتخابات یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل امروز در نشست با فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: نیروی انتظامی استان نیز باید در هماهنگی و همکاری کامل با مجموعه‌های قضایی و سایر نهادهای اجرایی و امنیتی رسالت خطیر خود را در ایجاد امنیت و آرامش برای برگزاری انتخابات پرشور، باید به نحو کامل و مطلوبی ایفا کند.

او با تبیین اهمیت چگونگی برگزاری انتخابات سالم و پرشور در استان حضور میدانی پلیس و مسئولان در روز انتخابات در شهرهای استان را از عوامل موثر در ایجاد احساس امنیت در بین مردم ذکرکرد.

حجت‌الاسلام کثیرلو با مطلوب ارزیابی کردن وضعیت استان از حیث برقراری امنیت و وجود تعامل و هم‌افزایی بین مجموعه‌های قضایی و انتظامی استان افزود: نیروی انتظامی بازوی توانمند دستگاه قضایی است و مسلما هر قدر از اقتدار بالایی برخوردار باشد به همان اندازه دستگاه قضایی در محقق کردن اهداف خود موفق خواهد بود.

او همچنین با اشاره به جرایم اولویت‌دار در استان بر لزوم برخورد قاطع قانونی با متخلفان و مجرمان از جمله مقابله جدی با سرقت، موادمخدر، نزاع‌های دسته‌جمعی و سایر جرایمی که احساس امنیت و آرامش را در جامعه خدشه‌دار می‌کنند، تاکید کرد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.