واگذاری بیش از ۶ هزار اشتراک رایگان گاز به مددجویان فارس

مدیر عامل شرکت گاز استان فارس گفت: ۶ هزار و ۲۶ مورد اشتراک رایگان گاز طبیعی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان فارس امسال واگذار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامعباس حسینی از واگذاری بیش از ۶ هزار اشتراک رایگان گاز به مددجویان فارس خبر داد و گفت: از این تعداد هزار و ۸۰ مورد به خانوار‌های تحت پوشش بهزیستی و ۴ هزار و ۹۴۶ مورد هم به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس بیان کرد: همچنین ۵۳۶ اشتراک رایگان در اختیار مساجد، حسینیه ها، حوزه‌های علمیه، اماکن اقلیت‌های دینی، خانواده معظم شهداء، جانبازان و رزمندگان قرار گرفت.

او، هزینه اجرای طرح واگذاری رایگان اشتراک گاز به خانواده‌های مشمول طرح در استان را بیش از ۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این طرح با هدف محرومیت زدایی و حمایت از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی فارس اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: مددجویان نهاد‌های حمایتی که تاکنون از امتیاز انشعاب گاز بهره‌مند نشده اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به شرکت گاز از امتیاز کنتور و اشتراک رایگان استفاده کنند.

بر اساس قانون، جانبازان بالای ۲۵ درصد تا ظرفیت ۱۰ متر مکعب، اماکن مذهبی بدون محدودیت ظرفیت و افراد تحت پوشش سازمان‌ها و نهاد‌های حمایتی همانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی با ظرفیت مصرفی ۶ مترمکعبی می‌توانند برای یکبار از اشتراک رایگان گاز استفاده کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.