آبرسانی به روستای کنهک دزفول طی ۲ ماه آینده

معاونت بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفا خوزستان از تکمیل خط انتقال آب روستای کهنک دزفول به طول ۲.۵ کیلومتر طی ۲ ماه آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، افشین محمدی معاونت بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفا خوزستان گفت: در حاشیه بازدید از پروژه خط انتقال آب به روستای کهنک از توابع بخش چغامیش دزفول به همراه مدیر آبفا این منطقه، بخشدار بخش چغامیش و معاونت عمرانی فرمانداری این شهر انجام گرفت.

او افزود: خط انتقال آب روستای کهنک به طول ۲.۵ کیلومتر طی ۲ ماه آینده تکمیل می‌شود.

محمدی بیان داشت: آب و فاضلاب روستایی سابق در گذشته با استفاده از مطالعات زمین شناسی، یک حلقه چاه شناسایی و حفاری کرده بود، لذا با ادغام آبفا روستایی و شهری پروژه خط انتقال آب از این چاه به مخزن روستای کهنک از سوی آبفا خوزستان آغاز شد.

معاونت بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفا خوزستان با بیان اینکه پیش بینی شده عملیات اجرایی خط انتقال آب به مخزن روستای کهنک طی ۲ ماه آینده تکمیل شود، بیان داشت: تلاش می‌شود همزمان با تکمیل خط انتقال آب روستای کهنک کار تجهیز چاه حفاری شده نیز انجام گیرد تا روند حل این مشکل تسریع یابد و آب تولیدی در مدار بهره برداری و به دست مردم این منطقه قرار گیرد.

او در خاتمه همکاری ارگان‌های دیگر نظیر اداره برق و اداره راه را جهت تکمیل این پروژه ضروری دانست و تصریح کرد: با همکاری همه دستگاه‌ها این پروژه به سرعت انجام و امیدواریم قبل از بحران و تنش آبی تابستان مشکل ساکنان روستای کهنک به طور دائم برطرف و اهالی این روستا از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند شوند.

 در حال حاضر شبکه توزیع آب و انشعاب خانگی روستای کهنک تکمیل و فقط نیازمند اتصال خط انتقال از چاه تامین آب به مخزن این روستا و توزیع در شبکه انشعابات خانگی است.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.