۲۲ نامزد انتخابات شورا‌ها در اهر تخلف کردند

 فرماندار اهر گفت: در گشت اعضای کمیته رصد و پایش تبلیغات داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی تخلفات انتخاباتی ۲۲ داوطلب شهر اهر محرز شد و طی صورتجلسه به دستگاه قضایی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، خدابخش  فرماندار اهر با اشاره به تبلیغات خلاف قانون و ضوابط تبلیغات انتخاباتی برخی از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گفت: با وجود تذکرات داده شده در جلسه توجیهی داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر مبنی بر تبعیت از قانون در زمان تبلیغات برخی از داوطلبان انتخابات شورای شهر اهر خلاف قانون و مقررات عمل کردند.

او افزود: طی صورتجلسه اعضای کمیته رصد و پایش تبلیغات داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اهر؛ بنر‌ها و اقلام تبلیغاتی داوطلبان متخلف امحاء شد.

فرماندار اهر گفت: به داوطلبان انتخابات شورای شهر اهر تذکر می‌دهیم تا مقررات و قوانین را مدنظر قرار دهند؛ چراکه تا آخرین روز تبلیغات مقابل داوطلبانی که قوانین را نقض می‌کنند خواهیم ایستاد.

او افزود: چسباندن پوستر‌های تبلیغاتی در جداول و تابلو‌های راهنمایی و رانندگی و اماکن شخصی از تخلفات برخی داوطلبان انتخابات شورای شهر اهر بود.

خدابخش گفت: برای جبران خسارت تبلیغات خارج از عرف که به تابلو‌های راهنمایی و رانندگی، ادارات، مخابرات، تابلو و تیر‌های برق، جداول بلوار‌ها وارد کردند بایستی از بیت‌المال برای جبران خسارت وارده هزینه شود.

خدابخش گفت: عکس، بنر و پوستر نمی‌تواند نظر مردم را نسبت به داوطلب انتخابات شورای شهر اهر تغییر دهد، بلکه مردم به دنبال برنامه و راهکار برای بهبود وضعیت موجود هستند.

فرماندار اهر گفت:تخلفات انتخاباتی داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اهر توسط اعضای کمیته رصد و پایش تبلیغات انتخاباتی رصد و در صورت تداوم به صورت روزانه به ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی دادگستری شهرستان ارجاع می‌شوند.

او افزود: داوطلبانی که در طول ایام تبلیغات انتخاباتی مرتکب تخلفات انتخاباتی و یا باعث آزار و اذیت شهروندان اهری شوند به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.