فراهم شدن خدمات درمان ناباروری در البرز

مدیر کل کمیته امداد البرز گفت: امکان دسترسی عادلانه به خدمات درمان ناباروری در البرز با افتتاح مرکز نیکوکاری تخصصی مادر فراهم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به هزینه درمان ناباروری و زنان در زوج های جوان گفت: مرکز نیکوکاری مادر در بیمارستان کمالی به‌عنوان نخستین مرکز درمانی تخصصی ناباروری دراستان البرز خدمات بیماری های زنان و زایمان ، آزمایشات ژنتیک و درمانی ناباروری برای مددجویان و آسیب دیدگان ارائه می کند.

مدیرکل کمیته امداد البرز با بیان این که مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری ابن‌سینا به‌ عنوان نخستین مرکز درمانی تخصصی ناباروری دولتی زیر نظر جهاد دانشگاهی فعالیت می کند، افزود: هزینه مددجویان تحت حمایت این نهاد و سایر آسیب دیدگان در استان البرز از محل کمک خیرین ، بخش عمده ای از هزینه درمانی کمیته امداد و تخفیف بیمارستان تامین می شود.

محمدی فرد با اعلام این که اهداف‌کلی برای حمایت از زوج نابارور کمک به افزایش نرخ رشد جمعيت است، گفت : برقراری دسترسی عادلانه به خدمات درمان ناباروری ،كاهش پرداخت مردم برای درمان نابارور و بهبود كيفيت ارائه خدمت به مددجویان و آسیب دیدگان از جمله مهم ترین اهداف تاسیس این مرکز نیکوکاری است.

او همچنین در مورد طرح تغذیه مادران باردار افزود: این طرح با هدف بهبود تغذیه مادران باردار آسیب دیده و پیشگیری از تولد نوزادان با وزن کم  آغاز شده است.

انتهای پیام / ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.