در بسته انتخابات ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ بخوانید؛

شور و شوق خوزستانی‌ها برای یک انتخاب درست

مهم‌ترین اخبار مربوط به انتخابات شورا‌های شهر و روستا در خوزستان را در بسته انتخاباتی امروز بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، برگزاری انتخابات در هر کشوری نشانه نقش مردم و شهروندان برای پیشبرد اهداف و برنامه‌ها است و انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی و شهر و روستا در ایران هر ۴ سال یکبار و به صورت سراسری برگزار می‌شود و نشان می‌دهد که رای و نظر مردم برای روی کار آمدن فرد اصلح اهمیت دارد و مردم سالاری دینی در این مرحله به اثبات می‌رسد.

انتخابات جشن بزرگ سیاسی و یک رویداد فوق‌العاده مهم است

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان اندیکا گفت: انتخابات مظهر به منصه ظهور رساندن جمهوریت و اسلامیت نظام است و نظام اسلامی ایران یکی از مردمی‌ترین نظام‌های دنیا است و مردم در تشکیل و تاسیس و استمرار آن دخالت می‌کنند.

او بیان داشت: بنا بر فرمایش رهبر انقلاب همه عوامل اجرایی و نظارت و طرفداران نامزد‌ها، نیتشان را خدایی و الهی کنند. در این صورت شعب اخذ رای محل عبادت و توجه به حق تعالی خواهد شد. حضور در این انتخابات باعث تحقق آرمان‌های الهی و در زمینه عمل به قرآن و اهلبیت (ع) و تقویت نظام اسلامی به عنوان تنها پرچم دار اسلام ناب محمدی (ص) است.

حضور کسبه و بازاریان اندیمشک در انتخابات ۲۸ خرداد ماه

سید ذبیح اله موسوی رئیس اتاق اصناف اندیمشک گفت: انتخابات ۲۸ خرداد ماه بسیار مهم و سرنوشت ساز است، کسبه و بازاریان نیز حساسیت موضوع را درک کرده و طی جلسه‌های متعدد حضور پرشور خود را در این روز تاریخی پای صندوق‌های رای اعلام کردند.

او افزود: افراد شاغل در اصناف مختلف به خوبی می‌دانند که یک انتخاب درست یا غلط تا چه اندازه می‌تواند بر روی بسیاری از مسائل اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... تاثیرگزار باشد.

کشور ما به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نیازمند است

نبوتی سرپرست فرمانداری ایذه گفت: با آسیب شناسی انتخابات، راهکار‌ها برای مقابله و ناامید کردن دشمن و مشارکت حداکثری به نقش خودمان در انتخابات ایمان پیدا کنیم زیرا یک رای ما در اداره کشور اثر دارد و مانند یک تیر بر قلب دشمن است.

او در ادامه بیان داشت: امروز کشور ما به مشارکت حداکثری نیازمند است مقام معظم رهبری در دیدار مجازی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی فرمودند کسانی که دارای نفوذ کلام اند صحبت کنند و مردم را تشویق کنند.

نبوتی افزود: دشمنان ایران اسلامی میخواهند منجر به تحریم انتخابات شود و مشارکت کاهش پیدا کند در صورتی که مشارکت‌ها همیشه نقش آفرینی کرده است.

لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در ستاد‌های انتخاباتی

رضا پورآیین رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا بازرسان بهداشت محیط این مرکز روزانه بر روند فعالیت‌های ستاد نامزد‌های انتخاباتی نظارت می‌کنند، اما همه ستاد‌ها باید در هر زمان و هر مکان شیوه نامه‌های بهداشتی مصوب را رعایت نمایند.

او در ادامه بیان داشت: در روز انتخابات نیز این بازدید‌ها از شعب اخذ رای تداوم پیدا می‌کند.

پورآیین در پایان ضمن دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات، تصریح کرد: با رعایت نکاتی همچون استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و ... مراقب سلامت خود و دیگران باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.