منش پاتوقی برای ایده پروری

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت : در مرکز منش افراد در سه فاز ترویج، نوآوری و شتابدهی توانمند شده و تحت حمایت قرار می‌گیرند .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سیامک آزادی رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه با اشاره به اینکه در مرکز منش افراد در سه فاز ترویج، نوآوری و شتابدهی توانمند شده و تحت حمایت قرار می‌گیرند، گفت : منش مرکزی برای فعالیت افرادی است که به فعالیت‌های نوآورانه در حوزه کسب و کار علاقه دارند و تاکنون ۸۰ نفر ثبت‌نام و ۴۰ نفر با این مرکز ارتباط دارند.

او گفت : با توجه به سه مرحله ترویج، نوآوری و شتابدهی که در این مرکز تعریف شده، تمام افراد علاقمند چه آن‌ها که صاحب ایده هستند و چه آن‌ها که ایده‌ای برای کار ندارند، می‌توانند در این مرکز پذیرش شوند و آن‌هایی که صاحب ایده هستند در این مرکز، در مسیر ثبات و تجاری سازی ایده‌هایشان قرار می‌گیرند.

او با اشاره به اینکه افرادی هم که ایده ندارند در این مسیرِ توانمندسازی، صاحبِ ایده شده و یا نهایتا جذب تیم‌هایی می‌شوند که ایده‌پردازی می‌کنند و در پیشبرد کار‌های آن‌ها مشارکت خواهند کرد ادامه داد: توانمندسازی در مراکز «منش» در ۲ فاز انجام می‌شود، یکی بحث ایجاد مهارت‌های کسب و کار است که تمام افراد با هر رشته تحصیلی می‌توانند در آن حضور داشته باشند و دیگری آموزش‌ها و مشاوره‌های تخصصی در حوزه کسب و کار‌های نوآورانه است که با توجه به رشته تخصصی افراد به آن‌ها ارائه می‌شود.

آزادی همه خدمات ارائه شده در مرکز منش را رایگان عنوان کرد و افزود: در این مراکز عمدتا افراد ۱۸ تا ۳۵ سال پذیرش می‌شوند، اما در مجموع محدودیت سنی چندانی وجود ندارد و تمام افرادی که خلاق و صاحب ایده و علاقمند به حوزه نوآوری باشند در این مرکز پذیرش می‌شوند.

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: عمده افرادی که در مرکز پذیرش می‌شوند دانش آموختگان دانشگاهی هستند که هنوز نتوانسته اند جذب بازار کار شوند، اما در عین حال دانشجویان علاقمند به حوزه کسب و کار‌های نوآورانه هم می‌توانند در این مرکز پذیرش شوند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار