کشف یک میلیارد ریالی کالای قاچاق در نور

فرمانده انتظامی نور از کشف یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۱۲ نفر از اخلالگران در نظم و امنیت عموی در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور از کشف ۸ دستگاه کولر گازی قاچاق مجموعا به ارزشی بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در این عملیات نیز خبر داد و گفت: در ادامه اجرای این ۱۰ خودرو و ۵ موتورسیکلت به دلیل مخدوش بودن پلاک، مزاحمت برای نوامیس مردم و عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی متوقف شدند.

سرهنگ داداش تبار از دیگر توفیقات این طرح را کشف مقادیری قابل توجه مواد مخدر ودستگیری ۴ خرده فروش و معتاد به مواد مخدر ذکر کرد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ داداش تبار در پایان امنیت را لازمه توسعه و پیشرفت جامعه در همه زمینه‌ها برشمرد و از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه‌ای امن با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
انتهای پیام/س





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار