معرفی هدفون جدید Razer با قابلیت نویز کنسلینگ

شرکت razer هدفون جدید خود را با قیمت ۱۰۰ دلار معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gsmarena؛ شرکت Razer امروز هدفون بی سیم Opus X خود را با قابلیت حذف نویز فعال معرفی کرد که این سری هدفون razer از سری Razer Opus مقداری ارزان‌تر و به صرفه‌تر از سایر هدفون‌های این شرکت است.

هدفون Opus X از درایور‌های بزرگ ۴۰ میلی متری استفاده می‌کند و در طراحی نیز دور تا دور گوش را می‌پوشاند. قرار است این هدفون در بازار جهانی عرضه شود و با استفاده از این هدفون، سستم لغو نویز فعال را نیز خواهید داشت که نویز صدا‌ها را به خوبی حذف می‌کند. همچنین این هدفون از میکروفون‌های خارج هدفون برای تشخیص و لغو صدای محیط استفاده می‌کند.

هدفون جدید شرکت razer چه مشخصاتی دارد؟

همچنین یک حالت توجه سریع نیز در این هدفون وجود دارد که به بیرون صدای بلندگو‌ها را می‌دهد. ویژگی Opus X دارای اتصال بلوتوث ۵.۰ است و Razer هنگام استفاده از حالت Gaming مدعی تأخیر ۶۰ میلی ثانیه است، اگرچه مشخص نیست که هدفون از کدک‌ A با این حالت یا بدون آن استفاده می‌کند.


بیشتر بخوانید


بهتر است بدانید که سری razer Opus X ورودی صوتی ندارد، بنابراین نمی‌توانید از آن‌ها در حالت سیمی استفاده کنید و عمر باتری Opus X با ۳۰ ساعت در مقابل ۳۲ ساعت با Opus، هر دو با ANC فعال، کمی پایین است.

معرفی هدفون جدید Razer با قابلیت حذف نویز

Razer Opus X برای خرید از Razer.com در دسترس است و این هدفون در سه رنگ سبز، کوارتز (صورتی) و مرکوری (سفید) قرار است به بازار جهانی عرضه شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار