دودستگی جامعه باعث پیگیری نشدن مشکلات مردم می‌شود

سخنگوی ستاد مردمی سعید جلیلی در بوشهر گفت:دودستگی جامعه به چپ و اصلاح طلب و اصول‌گرا، فاصله گرفتن مردم از یکدیگر و پیگیری نشدن مشکلات را در پی دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عباس حاجی حسینی سخنگوی ستاد مردمی سعید جلیلی در استان بوشهر در مراسم افتتاح ستاد تبلیغاتی این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: امروز جهش اولیه انقلاب، نیاز کشور است و تحقق این مهم در گرو مشارکت مردم در همه امور و تصمیم‌گیری‌ها است.

او افزود: مردم و مسئولان باید از یک جنس باشند تا بتوانند مشکلات همدیگر را لمس کنند.

سخنگوی ستاد مردمی سعید جلیلی در استان بوشهر ادامه داد: دودستگی جامعه به چپ و اصلاح طلب و اصول‌گرا، فاصله گرفتن مردم از یکدیگر و پیگیری نشدن مشکلات آنان را در پی دارد.

حاجی حسینی افزود: سیاست و شعار نامزد مورد حمایتش جمهوریت در قالب رشد و توسعه جامعه با مشارکت مردم و دخالت آنان در تصمیم سازی‌ها است.

او عنوان کرد: جلیلی در هشت سال گذشته بدون گرایش سیاسی و جناحی با سفر به شهر‌ها و آشنایی نزدیک با مشکلات مردم ظرفیت‌ها را شناسایی کرده و براساس آن‌ها برنامه و طرح داده‌است.

سخنگوی ستاد مردمی سعید جلیلی گفت: جلیلی به هیچ جناحی وابسته نیست و مستقل عمل می‌کند و در کارش برنامه محور است و مردم با این تفکر به انقلاب امیدوار می‌شوند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.