واکنش کاربران به جشنواره گل ایران مقابل کامبوج؛

تیم ملی کامبوج میدونی گل چیه؟

کاربران و فعالان شبکه های اجتماعی پس از پایان بازی ایران و کامبوج و در پی پیروزی پر گل تیم ملی کشورمان توئیت هایی را در فضای مجازی منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعتی پیش و در دور هفتم مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم‌های ایران و کامبوج در ورزشگاه ملی بحرین به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و پیشگیری از بیماری کرونا بدون تماشاگر برگزار شد.

گل اول تیم ایران در دقیقه ۱۶ این بازی به ثبت رسید و ملی پوشان کشورمان در نیمه اول توانستند با سه گل دروازه کامبوج را باز کنند و گل چهارم را هم مدافع تیم کامبوج به نفع ایران به ثمر رساند. با شروع نیمه دوم سه تعویض برای ایران انجام شد که همین تغییر بازیکنان موجب نمایش هجومی بهتری از سمت این تیم شد که نتیجه آن به ثمر رسیدن ۶ گل برای ایران بود. در تمام طول بازی بازیکنان کامبوج یکبار هم نتوانستند دروازه ایران را باز کنند و بازی با ۱۰ گل به نفع ایران به پایان رسید.

گفتنی است؛ این دو تیم در جام ملت‌های آسیا نیز به مصاف یکدیگر رفته بودند که در آن بازی که در ورزشگاه آزادی برگزار شده بود، تیم ایران با ۱۴ گل کامبوج را از سد راه خود برداشت.


بیشتر بخوانید


بازی پر گل امروز تیم ملی در مقابل کامبوج واکنش‌های بسیاری را در فضای مجازی به همراه داشت؛ بیشتر این واکنش‌ها طنز بوده که در ادامه بخشی از آن‌ها را مشاهده می‌کنید:

.

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار