" ما می‌توانیم " باوری برخواسته از انقلاب

وارد شدن عنصر اراده ملی در حکومت و حاکمیت نتیجه انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده، ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه ساری با بیان اینکه واردکردن عنصر اراده ملی در حاکمیت کشور از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است، گفت: انقلاب اسلامی باعث شد کشور در مسیر پیشرفت سریع قرار بگیرد.

او جوانان را میدان دار اصلی مدیریت دانست و افزود: باور " ما می‌توانیم" به برکت انقلاب اسلامی ایجاد شد و تحریم دشمنان نیز اتکا به توان داخلی را به ما آموخت.

امام جمعه ساری ادامه داد: دشمنان از روی حسادت و عناد نمی‌خواهند این نقطه برجسته را بیان کنند و دلسرد کردن مردم برای روی گردانی از انتخابات نیز یکی از این ترفند‌ها است.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی با بیان اینکه در تبلیغات انتخاباتی، توانمندی‌های داخلی نظام بازگو شود، گفت: عزت و استقلال نتیجه آری گفتن ملت به رهبری و حضور باشکوه در انتخابات نیز آری گفتن به رهبری است.

نماینده، ولی فقیه در مازندران به سالروز بیابان زدایی اشاره کرد و گفت: برخی دریاچه‌های و تالاب‌ها تبدیل به بیابان و خاستگاه ریزگرد‌ها شده و مازندران سرسبز نیز با آسیب مواجه است.

امام جمعه ساری افزود: متأسفانه تجاوز به جنگل‌ها، منابع طبیعی، دریا و دشت در مازندران وجود دارد و همه نسبت به این مسئله باید حساس باشند.

او از دستگاه‌های متولی نیز خواست در حفظ این ثروت ملی و خدادادی تلاش کنند.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار