حکایت باورنکردنی پیدا شدن انگشتری پس از ۴۶ سال

به لطف شبکه‌های اجتماعی، یک زن آمریکایی موفق شد انگشتری را که ۴۶ سال پیش گم کرده بود پیدا کند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسکای نیوز عربیا؛ ماری بردسلی از میشیگان در سال ۱۹۷۵، هنگامی که دانش آموز دبیرستان بود، حلقه خود را گم کرد و برای پیدا کردن آن تلاش‌های زیادی  کرد، اما موفق نشد. او هرگز فکرش را هم نمی‌کرد که دوباره این انگشتر را پیدا کند، تا اینکه از طرف شخصی در فیسبوک پیامی دریافت کرد.


بیشتر بخوانید


کریس نورد شخصی بود که از طریق فیسبوک و در پیغامی برای ماری نوشت: "من یک امانتی برای شما دارم. " ماری در این باره گفت که وقتی دیدم آنچه کریس درباره آن صحبت می‌کند، حلقه گمشده من است، شوکه شدم. ماری در حساب فیسبوک کریس و در نظرات تصویر حلقه اش پیامی از طرف دوستانش دید که حدس زده بودند این حلقه متعلق به ماری است، چون نام او روی حلقه حک شده بود.

کریس گفت که برادرش ۲۰ سال پیش این حلقه را در سطل آشغال پیدا کرده و از آن زمان تاکنون آن را نگه داشته است. اخیراً کریس از شبکه‌های اجتماعی استفاده کرد تا انگشتر را به صاحبش برگرداند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۳۶ ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
این یکی باورش سخت تره حتی برای خودم. اما برایم پیش آمد. چند سال پیش مرتبه اول که برای زیارت عتبات عالیات به عراق رفتیم. زبانه بست کمربند کوله پشتی ام اگر اشتباه نکرده باشم در خیابان های شهر نجف اشرف گم شد خیلی ناراحت شدم چون کوله پشتی سنگین بود و سبب ضربه و عدم تعادل می گشت. دو سال بعد با همان کوله پشتی معیوب مجدد به زیارت رفتیم. زبانه بست کمربند کوله پشتی با همان رنگ و سایز را در شهر کربلا در یک پایانه مینی بوسرانی درست مقابل خودم در خاک و خول که مدام مینی بوس ها و افراد مختلف از روی آن رد می‌شدند پیدا کردم. اولش فکر کردم نباید بهش دست بزنم، ولی واقعا به درد کسی نمی خورد چون خاکی و نسبتاً فرسوده شده بود. از طرفی هم فکر کردم اصلأ به کوله من نمی خورد. ولی وقتی زبانه را برداشتم و به اتصال مربوطه زدم، دقیقاً متصل شد. معمولاً زبانه های کوله پشتی ها متفاوت هستند و شیارهای آنها به هم نمی‌خورد. این که همان زبانه بوده و یا خیر، خدا میداند. به هر حال متبرک است و نگه داشتمش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
انسانیت ربطی به دین و آیین‌ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
چه عکس زشتی...!
آخرین اخبار