اعلام نظرنمایندگان فارس در خبرگان رهبری پیرامون کاندیدای ریاست جمهوری

نمایندگان فارس در خبرگان رهبری نظر خودشان درباره فرد اصلح در «انتخابات ریاست جمهوری» را بیان کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حضرات آیات؛ احمد بهشتی، علی اکبر کلانتری، سید علی اصغر دستغیب و سید محمد فقیه با صدور اطلاعیه‌ای در پاسخ به درخواست مردم در مورد کاندید اصلح ریاست جمهوری، نظرشان را اعلام کردند.

در این اطلاعیه آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، رکن مهم مردم سالاری دینی و امری واقعی است. انتخابات که از مظاهر مردم سالاری دینی و یکی از منابع تولید قدرت برای استقلال و عزت کشور عزیز ایران اسلامی است.

حضور تمام مردم در این عرصه عبادی _ سیاسی، به خصوص شرکت در روز انتخابات و ریختن رای در صندوق‌های رای، در واقع تقویت این نظام و موجب یاس و عقب راندن دشمنان و بدخواهان ایران است.

آنچه انتخابات این دوره را حساس‌تر نموده است، فشار ناشی از دو عامل مشکلات داخلی و فشار‌های خارجی بر مردم عزیز این مرز و بوم و اصرار دشمنان بر تحریم انتخابات می‌باشد.

امید است با انتخاب فردی اصلح، شجاع، فساد ستیز و کارآمد، نه تنها بر این فشار‌ها فائق آید، بلکه با تشکیل دولتی قوی و با هم افزایی با سایر قوا، کشور را به طرف ایرانی قوی سوق بدهد.

از آنجا که عده کثیری از مردم عزیز فارس از نمایندگان خود در مجلس خبرگان رهبری کسب نظر نمودند، بدینوسیله اعلام میداریم که از میان نامزد‌های موجود، آیت الله رئیسی برای تحقق این هدف اصلح هستند و حمایت خود را از ایشان به اطلاع عموم می‌رسانیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.