اقدامات جدید امنیتی در مرز تگزاس آمریکا برای جلوگیری از ورود مهاجران

فرماندار ایالت تگزاس به منظور جلوگیری از ورود مهاجران غیرقانونی اقدامات جدید امنیتی اتخاذ می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، گِرِگ ابوت، فرماندار تگزاس، برای جلوگیری از مهاجرت غیرقانونی و قاچاق مواد مخدر، دستوری را برای تقویت امنیت مرزی در این ایالت امضا کرد.

ابوت روز پنجشنبه گفت: «من هم اکنون به ماده ۴ قانون اساسی تگزاس استناد می‌کنم تا گروه ویژه فرمانداری در مورد مرز و امنیت داخلی را تشکیل دهم. این به همه ما در مورد راه‌های جلوگیری از مهاجرت غیرقانونی و قاچاق کمک می‌کند.»

ابوت گفت که گروه ویژه هر دو هفته با آژانس‌های اجرای قانون محلی و سران دیدار می‌کند تا راه حل‌های فوری برای حل بحران مرزی را پیدا کند.

علاوه بر این، ابوت گفت که لایحه ۱ میلیارد دلاری برای امنیت مرز‌های تگزاس را امضا خواهد کرد. وی افزود هفته آینده برنامه خود را برای ساخت ادامه دیوار مرزی در امتداد مرز تگزاس با مکزیک اعلام خواهد کرد. او همچنین از سایر ایالت‌ها خواست تا در توافقنامه کمک به تگزاس برای حل بحران مرز‌ها شرکت کنند.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا پیشتر اعلام کرده بود در نظر دارد استفاده از بودجه وزارت دفاع آمریکا برای ساخت دیوار مرزی با مکزیک را لغو کند. او همچنین وضعیت اضطراری اعلام شده از سوی ترامپ در مرز جنوبی آمریکا را لغو کرد و این امر موجب هجوم سیل مهاجران به آمریکا شد؛ موضوعی که اکنون به یک بحران در دولت بایدن تبدیل شده است.

گفته می‌شود اقدامات فرماندار تگزاس در مقابله با مهاجران به گونه‌ای ادامه سیاست‌های ترامپ در مسئله بحران مرزی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
این آمریکاییا مگه نوکر و کلفت نمیخوان ؟
آخرین اخبار